کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کمک برای پیانیست.

ویرایش شده توسط مسئول وبلاگ ساعت 17 ،12 فروردین


سلام به همه.سال نو مبارک باشه و امیدوارم سالی پر از خوشی و آرامش داشته باشید. 

والا میخواستم بگم اکران بنده برای فیلم پیانیست 24 فروردین هستش،تالار الزهرا.آقای قربانی زحمت کشیدن و در این باره پست گذاشتن. 

میخواستم از همه دوستان برای پخش پوستر و تراکت،حضور در روز اکران و به خصوص برای ویرایش

فیلم و نقد بررسی درخواست کمک کنم. 

زحمت طراحی پوستر رو خانم برخورداری به عهده گرفتن،و من فقط به یک ویرایشگر فیلم و چند منتقد نیاز دارم. 

و در آخر نیازمند یاری سبزتان هستیم.ممنون از همه.

نظرات 9 + ارسال نظر
شهسواریان سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 21:47

من هستم
:)

مریم حیدری چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 00:17

منم برای کارها که هستم .برای روز اکران هم به احتمال زیاد هستم ایشالا

جهان چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 14:12

سلام
تاریخ و ساعت ویرایش پست کو؟؟؟؟؟

اومدش
زرگرم

اسدی چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 17:53

منم هستم

پرنیان فلاح چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 21:54

ممنون از همه.

سعید ایزدی چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 22:01

اگر فیلم رو به دست من برسونید من ویرایش انجام می دم. البته سعی کنید ۱۶ به دست من برسونیدش.

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 12:10

بله آقای ایزدی.دقیقا خودم هم قصد داشتم شنبه فیلم رو براتون بیارم.ممنون میشم.من 11 تا 11:30 میام کانون چون شنبه ها کلاسام خیلی فشرده است.

مردی با پوتین های گلی پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 18:32

من از دور کمک میکنم!
شکور

سعید پشت مشهدی یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 08:01

در مورد نقد شکار و پیانیست قربانی به من گفت و من گفتم هستم و اینکه هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد