کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب دِبارَت - گزارش وضعیت

و امّا بعد؛

  - به همّت اشکانِ توپ‌شکن، "خانه پدری" به احتمال بسیار بالا اجرایی می‌شود. منتظر اخبار تکمیلی باشید.

- به همّت مسعودِ زرگر، فاکتورهای جشنواره فجر تبدیل به پول می‌شود.

- به همّت مهدیِ قربانی و سرکارخانم حیدری،  آرشیو سروسامان می‌گیرد.

- به همّت سرکارخانم نجاتی، به احتمال بسیار بالا اکران "مردی از نبراسکا" و "کلاه‌قرمزی" صورت می‌گیرد.

- به همّت مصطفی عطارپور، "شتاب" و "شبکه"، و به همّت مهدیِ قربانی و سرکارخانم اصل‌فلاح، "پیانیست" و "شکار" بعد از عید اکران خواهد شد.

- به همّت رضای یوسف‌دوست و محمدِ گلخندان نشریه‌دار خواهیم شد (امیدوارم)

- تشکر می کنم از همّت متعالی فوادِ مثبت.

- تشکر می‌کنم از دوستانی که در غیاب شکوری هم تذکرات "آیین‌نامه‌ای" شکوری را در فضای کانون مدنظر قرار می‌دهند.

- تبریک به سرکارخانم مینایی و سعیدِ پشت‌مشهدی به جهتِ تولید فیلم‌هایشان

- سرکارخانم شهسواریان! چه شد نوروزگان؟

- سرکارخانم نعیمی! چه شد قصه‌ه%:.7-D8�

- مسئول محترم کامپیوتر! چه شد اصلاح سیستم؟

- مسئولیتِ محترمِ اساسنامه، با سلام و احترام؛

موارد زیر جهت ایجاد دکترین ارائه می‌شود:

- لزوم اعلام گزارش هفتگی مسئولینِ سِمَت‌ها به نهادِ تصمیم‌گیری

- بقیه موارد واقعاً یادم نیامد.


زیاده عرضی نیست، سعید.


نظرات 6 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 00:16

گلوری هم کشک :-\
خوبه دیگه!!!

امیر حیدری یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 00:46

بابا دبیر. رو سفیدمون کردی.
احسنت به تو و تموم بچه ها.

سعید ایزدی یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 06:17 http://kafankhafan.blogfa.com

سعید قرار شد خودت یه دکترین بنویسی سرش بحث کنیم.
می خوای من دکترین بنویسم بعد سرش بحث کنیم یا هنوز وقت نکردی؟
مورد بعدی هم اصلاح نگارش اساس نامه بود که در پی انجامشم.

شهسواریان یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 20:18

در مورد نوروزگان دیدم که بهتره از اجرای این برنامه کنار برم (فقط از اسم اجرا و مدیر اجرایی) و به فرانک نجاتی کمک کنم در تمامی زمینه ها که به خودشون هم گفتم... چون دیدم ایشون با تجربه تره و اگه قرار باشه من انجام بدم صرفا اسمی به عنوان فرد اجرا کننده از من باقی می مونه و رسما کاری انجام ندادم و این اصلا خوب نیست، همونطور هم که دیدید هی از شما و فرانک می پرسیدم که چیکار کنم الان ! و طرح های به درد بخوری هم ندادم بابت نوروز...
من هستم ولی نه به عنوان اجرا کننده ی کار.

Faranak Nejati دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 07:30

انشالله اکران هاى کلاه قرمزى و نبراسکا براى بعد از عید !

چراااااااا!!!!!!!!
جهان

طلاکوب دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 23:01

عجب خانم!!! عجب!!!
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد