کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالین / کلاس فیلمنامه نویسی / پخش تراکت

بچه هایی که توی آماده کردن و پخش تراکت فعالیت داشتن :

محدثه طغرایی , مهتاب زارعی , مرضیه لقمانی , مائده , الهه پیروزبخت , رضا یوسف دوست , پرهیزکار و خودم .

آقای مثبت هم از جونشون مایه گذاشتن و تیغ رو شیکوندن ( اصن کی جرات داره اسم ایشونو تو لیست فعالین ننویسه)

آقایان یوسف دوست و چراغعلی هم برامون استند طراحی کردن.

کلا دست آقای یوسف دوست خیلی درد نکنه هر جا کم میاریم ایشون کمکمون میکنن ( آچار فرانسه بودن یه جورایی )

... و سه قلوهای شیمی ( اصلاح شده در 1 اسفند 00:37am )

اصلاح شده در 5 اسفند 1392 11:41mp

نظرات 9 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 19:53

خسته نباشید

nafi3 saleh چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 19:58

عایا باز هم ما را یادت رفت؟!همانا بسیار فراموشکاری.....و این را جز سه قلوهای شیمی کسی با تمام وجود درک نکرد...
نشون به اون نشون که گفتی کی میره تراکت بچسبونه؟!

Plus چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 22:03

من هم با مسئول محترم وبلاگ موافقم

سعید ایزدی جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 02:17 http://kafankhafan.blogfa.com

الان واقعا آقای مثبت رو جز فعالین فعالین حساب کردید یا فقط شوخی بود؟

به خانم بر خورداری:
اگر خانم اسدی جواب نداد شما از ایشون بپرسید و نتیجه را اعلام کنید.
ایزدیم

مهندس شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 12:03

نه بابا مگه مسخره بازیه؟
من خودم هم قبول دارم که این حرفا چیه بابا!!!!!

اسدی یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 17:22

کاملا واضحه که شوخی بود.
اما برای رفع ابهام اون جمله رو حذف کردم.

از نظر من شکوندن یه تیغ فعالیت حساب نمیشه .
رو اعلام فعالیت قبلی هم به نوعی چون آقای شکوری گفتن من اسم آقای مثبت و درنتیجه آقای ارشادی رو هم به فعالین اضافه کردم وگرنه از نظر من اون هم فعالیت حساب نمیشه.
اسدی

----
من فقط توضیح دادم.
شکور
___________________
فاطمه جان!
یه نکته ای!
هر وقت خواستی مطلبی رو از پستت حذف کنی , رسما اون رو پاک نکن بلکه روش خط بکش و توضیح بده که به فلان دلیل در تاریخ فلان این قسمت از متن خط خورد.این باعث عدم تحریف وبلاگ و تاریخ کانون میشه.از طرفی هم در صورتی که کامنتی توی پستت نیومده باشه اجازه داری اون قسمت از مطلب رو حذف کنی در غیر این صورت طبق توضیحات بالا باید صرفا روش خط بکشی واصلاحیه بزنی.... یه مورد دیگه هم هست که توسط من و آقای زرگر بدون خط خوردگی میتونه مستقیما حذف بشه.... این نکته خیلی مهمه.تو این پست رعایت نکردی اما واسه موارد دیگه بیشتر دقت کن :-)
جهان

به خانم اسدی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 12:01


من قضیه گوشی رو هم برای شوخی گفتم!
بنده در اکثر گزارش فعالیت ها معترض هستم که چرا من را ننوشتید به عنوان فعال!
لذا...

مهندس

سعید ایزدی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 22:31 http://kafankhafan.blogfa.com

به خانم جهانی پور:
از خانم اسدی بخواید که اون مطلبی رو که پاک کردن بنویسند و روش خط بکشند. حتی اگه دقیق مثل قبل نباشه باید وارد بشه.
لطفا اگر می شود یه کسانی که قسمتی را پاک می کنند علاوه بر تذکر بگویید مطلب را دوباره وارد کنند.
مسئول اساس نامه

اسدی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 23:53

یه هم اتاقی داریم میگه هر وقت شوخی میکنید بگید "ش.ش" هر وقتم جدی بود بگید "ج.ج".
یه نظر سنجی بذاریم ببینیم به نظر بچه ها کامنت های آقای مثبت رو گزارش فعالیت قبلی شوخی بوده یا جدی. "ش.ش"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد