کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فربد و کاراییِ بالفعلَش

 

از ایده هایی که تو ذهنمه و  "فعالیت"هایی که می خوام بعد از کنکورِ هنرم تو ترمِ بعدتر (مهرِ 93) تو کانون فیلم انجام بدم نمی گم، که شکوری بدو-بدو نیاد و بگه "تو هم کشتی ما رو با این فعال بودنتو و ایده هات"... 

 

ولی، از یه فعالیتِ خاصی می خوام بگم، که تو دوره ی کنکورم و تو همین ترمی که می یاد می خوام انجام بدم:

تو اکران هایی که تو تالارِ ابوریحان برگزار می شه، قبل از اینکه فیلم اکران بشه، من قطعه هایی رو با پیانو بزنم...درست مثلِ اتفاقی که تو اکرانِ دهلیز افتاد.... 

 

حتی این ایده هم به سرم زد برایِ هر چه جالب تر شدنِ این کار، که حضار، تو ورقه هایی که توش سوالایِ مربوط به فیلم و نقدش می نویسن که سوالاشون پرسیده بشه موقعِ نقد، "آهنگ هایی که می خوان تو اکرانِ بعدی اجرا بشه" رو هم بنویسن تو همون برگه؛ که من اون هایی رو که در سطحِ نوازنده گیم هست و تشخیص می دم که تنظیمش برایِ پیانو جالب و قشنگ می شه رو کار کنم و تو اکرانِ بعدی بزنم...یه اتفاقِ کاملن پاپیولِر، خاص، جالب و دوست داشتنی:)...

و این- هر چند که اصراری ندارم - به نظرم زیباست که یک حرکتِ "بینِ کانونی" تلقی و محسوب شه: کانونِ فیلم با همکاریِ کانونِ موسیقی...حتی می شه تو پوسترهایِ تبلیغِ فیلم هایِ با-اکران-در-تالار-ابوریحان، به این ماجرایِ "پیانویِ درخواستی" اشاره هم بشه... 

خلاصه که...:
 

از این ایده استقبال کنین!! 

نظرات 8 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 03:21

دمت گرمه دیگه... بیا به عنوان عضو کانون فیلم این کار رو بکن خوب! چرا به عنوان عضوی از کانون موسیقی این کار رو بکنی؟
اگه به عنوان همکاری با کانون موسیقی بیای این حرکت رو بزنی، حرکتت یه حرکت از طرف یه عضوی از اعضای کانون فیلم تلقی نمیشه ها! میشی یکی از بچه های موسیقی که داره تو کار کانون موسیقی کار میکنه
یه بار هم اومدی کار کنی، به نام موسیقی ؟
ما رو ناامید کردی بابا
شکور

مریم حیدری دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 14:29

ایده ی خیلی خوبیه .میتونه خیلی تو جذب مخاطب تاثیرداشته باشه من که دوست دارم .

امیر حیدری دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 20:42

خانم حیدری ایده ی خوبیه؟ این کار در دو پرژه ی دربند و دهلیز با پیشنهاد من انجام شده.

فربد سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 09:51 http://farbodsfairytale.blogfa.com

به شکوریه الکبیره (تقدم مضاف علیه بر صفت (تو کنکورم عربی هم هست:دی))

چشم! چشم! آروم باش! هیچ اتفاقی نیافته!
این کارم یه کار 100% کانون فیلمی یه و من هم یه مرد 100 درصد کانون فیلمی ام!!

فربد سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 10:28 http://farbodsfairytale.blogfa.com

به شکوریهُ الکبیره (تقدمِ مضافٌ علیه بر صفت (عربی هم دارم آخه تو کنکورم:دی))


چشم! چشم! آروم باش! آروم باش!
این کارِ من 100% کانون فیلمی یه؛ و اصن من هم یه مردِ 100 کانون فیلمی یم!!

دیدی ترس نداشت؟!

:دی

مریم حیدری سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 12:25

اقای حیدری : بله میدونم !!!! منظورم این بود که ایده خوبیه که تو اکران های هفتگی و غیره هم انجام بشه .نه فقط دربند و دهلیز و...:

شکور سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 18:52

حاجی میام میزنم خون بالا بیاری دور همی بخندیم ها
شکور

حق طلب پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 21:23

ایده عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد