کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری برای اکران فیلمwolverine به وسیله ی من

همون جور که توی عنوان ذکر شده من برای اکران نیاز به رای گیری دارم.(زمان رای گیری تا شنبه مورخ1392/9/23)
نظرات 4 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 18:54

من فیلم رو ندیده ام ولی حتی کسایی که به پایین بودن سطح هنریشون معتقدم گفته ان که فیلم ضعیفیه.
رای من: مخالف

سعید ایزدی پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 01:12 http://kafankhafan.blogfa.com

مخالف

توفیقی پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 23:04

ممتنع

توفیقی جمعه 22 آذر 1392 ساعت 17:07

حق طلب
مرادپور
قربانی
صالح آبادی
فلاح
فاضلی
یوسف دوست
شهسواریان
قربانی
پرستو کنعانی
پریسا کنعانی
شکوری
زرگر
جهانی پور
خداقلی
محمدنیا
حیدری
حیدری
چراغعلی
برخورداری
گلخندان
علیرضا اسلامی
مینایی
مریم امینی
خاقانی
بشیری
نجاتی
مثبت
دلیاری
ارشادی
عطار
طاطایی
پیروزبخت
ایزدی
قدکساز
طلاکوب
علی پور
رسولی
توفیقی
ضمیری
همایونروز
کیانی
..........................
در مجموع41 نفر
با حد نصاب 11 نفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد