کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارشی شفاف

سلام دوستان بالاخص حیدری-جهانی-یوسف دوست-ترابی-مشعشع-باقری-ایزدی-توفیقی-پشت مشهدی-عطارپور-مثبت-طاطایی-خاقانی-دلیاری-بشیری-نجاتی-قدکساز-فینی زاده-سلیمیان-فرامرزی-سه قلوی شیمی-سه قلوی ادبیات- وهرکی امروز* کمک نکرده در حد توانش باید کمک کنه.می تونید دقیقه خالیتون رو تو وب بنویسبد.ناگفته نمونه هر کی زودتر به کار بشتابه احتمالا کار ساده تری گیرش میاد

.امروز با دوستانی چون مرادپور -فلاح-یوسف دوست قرار داشتم برای چسباندن ورقه ها ،پرنیان فلاح به موقع اومد

 

 شهسواریان خیلی مشتاق کمک با خواندن وبلاگ به سوی ما شتابید .قربانی  با روحیه همکاری بالا تامنو دید حرف از چسبوندن  تبلیغات زد.یوسف دوست و مراد پور با تاخیر اومدن .مراد پور  جبران تاخیر کرد .یوسف دوست خیر . از بشیری هم خواستم ساعت 12 ،13 پوستر بچسبونه که نپذیرفت.کنعانی پیشنهاد داد مدیریتو بزنه و منو مشعوف کرد.و البته علی پور هم همچنین با رفتن به بهداشت .کیانی و پیروز بخت هم گیر آوردم و کمک کردند.آقای شکوری عنصر نجات بخش هم کمک کردند امروز.من مسوولیت ها رو بین افراد سه خط اول تقسیم می کنم.فردا چاپ بروشور رو به آقای زرگر می سپارم و از تعدادی از دوستانی که کار نکردند می خوام که بروشورارو شکل بروشور کنند تا خودمو برسونم.300 تعداد ناقابل.


* دلیل تاکید رو امروز اینه چون منو آقای ایزدی مجاب کردند که در 7 روز کاری و 10 روز غیر کاری در پروژه کانونی 30 نفر باید فعالیت کنند وگرنه با مشکل  تعیین افراد با صلاحیت  حق رای مواجه خواهیم بود.و این روزا از امروز شروع می شده.


نظرات 7 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 21:06

دوستان...
این پروژه کانونی و ملاک تعیین اعضای نهاد تصمیم گیری است.
شکور

خاقانی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 21:24

من امروز دانشگاه نبودم. دیروز اومدم واسه نصب پوستر که اون ماجرای مهر پیش اومد. سه شنبه و چهارشنبه می تونم بیام.

جهان یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 21:41

کی گفته من امروز کمک نکردم؟؟!؟!؟!؟
من با پریماه کاغذ کامران شیردل چسبوندم

مریم حیدری یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 21:54

اصلا آه پیغمبری داره این دوشنبه ها ..ما فردا از ده تا یک یه سره کلاسیم .بعد ناهار اگر باز چیزی پیش نیاد احتمالا میام کمک ..
سه قلوی ادبیاتم داریم مگه ؟

شمارو میگه دیگه.
منظورش سه قلوهای روسی هست :-D

جهان

حق طلب یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 22:06

حق با پریساس در جفتش .اما اولی رو من نمی دونستم .پریماه نگفت تو همراش بودی.دوتا مریما ممنون .ایشالا می بینمتون

و خانم جهانی که در حالت غیب هم ما رو کمک میدن

دعنی بابا

جهان

ترابی دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 00:03

من فردا از احتمالا 11 کانونم تا 2
روزای دیگه مشخص نیست اگر کاری باشه میام برای کمک

شکور دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 01:07

من سرم بدجور شلوغه برای کارهای کانون. خروج از دانشگاه و رفتن برای پوسترینگ به دانشگاه های دیگه ممکنه باعث بشه یه سری کاری که در دانشگاه دارم به صورت مستمر برای کانون انجام میدم، به مشکلاتی بربخوره. ولی با این حال اگه برای این پروژه هنوز به اندازه ی کافی فعال نبوده ام بفرمایید باید کجا برم پوستر بزنم.
من هم دوست دارم در این کار بزرگ (مستند معرکه ی اون شب که بارون می اومد با کارگردان بزرگش) دستی داشته باشم.
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد