کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت اکران فیلمهای تولیدی کانون دوشنبه وسه شنبه 13 و14 آبان ماه

ویرایش شده 26/8 توسط خودم

برای خوندن مطلب به ادامش رجوع کنید 

 

 

ازآن جا که به دلایل مختلف پروژه ی این اکران ها به درازا انجامیدوشاید این باعث شد که عده ای که در قالب بسته ی ورودی ها فعالیت کرده بودند آنچنان میل ورقبت وحتی انرژی سابق را برای ادامه ی فعالیت نداشتند من بر کسانی که میتوانستند که در این فعالیت شرکت کنند ویا کمکی کنند خرده نمی گیرم.کمی هم حق را به آن ها می دهم.

1-اندر دیر رفتن پوسترهابرای چاپ:به دلیل یک ناهماهنگی که از جانب مانبود روز وساعت اکران دستخوش تغییر شد.در این جا میخوام از آقای شکوری برای اینکه پیگیری به خرج دادن برای سه شنبه تشکر کنم.من خودم مجبور شدم دوباره یه اصلاحاتی رو اعمال کنم که این کمی وقت گیر شد.

2-داستان عجیب بنر:اولین بار بنر را سعید چراغعلی سه شنبه یا چهارشنبه ی هفته ی قبل از اکران برای چاپ فرستادونیامد. بار دوم من شنبه به همراه بنر کلاس کارگردانی فرستادم وبنر کارگردانی چاپ شد وبنر ما چاپ نشد.سومین بار یکشنبه طرح دوباه فرستاده شد وروز دوشنبه بعد از تمام شدن روز اول اکران ها بنر با همکاری خودم وفکر کنم قدک ساز واینجا یا قربانی بود یا زرگر که فکر کنم قربانی بودنصب شد وهوا بارونی بود ومایکی از بنرهای اکران آرگو رو هم پایین آوردیم!

3- وچراناگه پوسترینگ وتراکتینگ:پوستر ها وتراکت ها با یه مشکل عمده روبه روبودن.تراکت ها بد از آب در اومدوکاش پوستر رنگی بودوگرنه من از هر دوطرح دفاع میکنم ومیگم انتخاب خودم بود وبسیار هم عالی.به نظرم اگه خودم مجبور نمیشدم با همکاری دونفر خانم طاطائی در روز اول وآقای پشت مشهدی در روز دوم کل دانشگاه رو( البته به جز سلف ها که دست خانم ترابی ودوستشون که اسمشون یادم رفته ببخشن)پوستر بزنم وقت بیشتری پیدا میکردم کمی فکر وبرنامه ریزی کنم...واندر احوال تراکتینگ که بخواید روز اول خودم وقربانی بودیم وروز دوم قربانی.طرف خانم هارو فکر کنم خانم پویاوخانم جم بودن.اگه اشتباه میکنم بگید.البته  پوسترینگ خوابگاه ها هم بودن که شدید متشکرم.

4-برنامه ریختن:بسیار بد بسیار فاجعه برای روز اول ,در این حد که خودم نمیدونستم کدوم فیلمارو کی اکران کنم و...به چند دلیل شاید پذیرفته نشه ولی میگم:1-من همه ی فیماروندیده بودم ومستند کانون با تدوین جدید رو2- توقع زیادی که بعضیا از اکران فیلماشون توروز اول داشتن که هی باعث میشد برنامه ریزی به هم بخوره3-شب قبلش آقای شکوری به من گفت برنامه بده ومن واقعا اون موقع برنامه نداشتم که کی چه فیلمی رو اکران کنم فقط یه قاعده ی کلی داشتم:کل فیلمای کمدی طنز دارای شوخی و...باید در روز اول اکران بشن. روز دوم به دلیل وقت زیاد برنامه تقریبا خوب پیش رفت ومشکلی نداشتیم.

5-چراغ تالار:روز اکران سالن سر وقت با کمک بسیار به موقع خانم مرادپور باز شد.به بچه هاگفتم رودر ودیوار پوستر بزنن که خودم زدم درنهایت.استقبال بی شور بود همونطور که انتظار داشتم.یکی از دوستامو آوردم که یه سازی هم کوک کنه که دستش درد نکنه.قرار بود یکی از بچه ها منتقد بیاره که بهتر نیاورد.آقای شکوری بسیار عالی از پس اداره ی برنامه ومجری گری اون بر اومدن دستشون درد نکنه.خودم نقش کلید زن چراغ تالار روداشتم ومثل همه ی کارای قبلی کسی چون نبود خودم وایستادم.درحین چراغ زدن بچه هارم میاوردم تو ودرم گاها میبستم واین رو از دوست جدیدی الورودی آقای مثبت اگه اشتباه نکنم میتونید جویا بشید.در برهه هایی در باز می موند ومن اعصابم از این فقط خورد میشد چرا یه نفر دم در نیست.

6-کوزت:همین داستان بالا بایه تغییرات جزوی برای روز دوم تکرار شد همونطور که پیش بینی میکردم شور بی شور .کم شور برگزار شدتا بچه ها سکته نکنن!ولی در یه برهه یه سری آدم اومدن برای دیدن فیلم خودشون وخب وضع سالن بهتر شد.من همچنان نقش چراغ دارودر باز کن وببند رو همزمان ایفائ میکردم...قربون زرگر برم ناهرمو گرفت تا من یه روز دیگه رو سر گرسنه به بالین نگذارم...راستی روز اول فکرکنم رفتم سطل آبم از سر چاه پرکردم وگذاشتم رو آب سرد کن...

خلاصه عرضی نیست...

نظرات 9 + ارسال نظر
شکور شنبه 25 آبان 1392 ساعت 13:33

حاجی عنوان از بیخ غلطه!
اکران های داخلی کدومه دیگه!
اکران فیلم های تولیدی قناری
شکور

بهاره شنبه 25 آبان 1392 ساعت 14:39

خسته نباشید

توفیقی شنبه 25 آبان 1392 ساعت 19:52

منم عنوانو دیدم،داشتم فکر میکردم کدوم اکران داخلی بود که انقد گزارش فعالیت بلندبالا داره!!؟؟

به آقای یوسف دوست شنبه 25 آبان 1392 ساعت 22:18

خلاقیتتون در انتخاب برچسب ها جالبه اما به نظرم مناسب وبلاگ نیست و بعلاوه تقریبا هیچ کدوم از برچسب ها با موضوع پست در ارتباط نیست.
بهتر بود حداقل دو تا برچسب گزارش فعالیت و کانون فیلم دانشگاه شهید بهشتی رو اضافه می کردید.
دوستان توجه کنند که این برچسب ها به شدت میتونه تو معرفی وبلاگمون تو گوگل کمک کنه.

جهان معاون

آفرین معاون!
این ها هم تگ های خوبی هستن. حتی میتونیم زیر یه پست برچسب بزنیم "دانلود فیلترشکن"، اینجوری وقتی کسی سرچ میکنه دانلود فیلتر شکن وبلاگ ما هم بهش معرفی میشه!

ولی درسته! جای برچسب های مرتبط تر خالیه!
قدکساز

رضا ی.د شنبه 25 آبان 1392 ساعت 22:49

آقا این اسمو درست میکنم سهوی یا سحوی یا ثحوی یا ثهوی یاصحوی یاصهوی بوده
در رابطه با برچسب هم جانبود بیشتر داشتم میزدم

امیر حیدری شنبه 25 آبان 1392 ساعت 23:03

حاجی تو نظر پست قبلی گفتم همیشه تعداد مخاطبین برامون مهم نیست.

سعید ایزدی یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 04:10 http://kafankhafan.blogfa.com

جناب یوسف دوست من ایراد اصلی رو دقیقا به خودت می دونم. این که کسی نبود که کمک کنه کاملا به خاطر این بود که تو نتونستی بچه ها رو مدریت کنی که کمکت کنند.

در هر مورد اگر فردی بود که بهش گفتی کاری رو انجام بده و نداد مستقیم معرفی می کردی. از همون پسترینگ. تا روز اکران. حداقل بعد اکران روز اولت باید شروع می کردی به تلفن کردن به بچه ها و ازشون می خواستی روز بعدی بیان تا تنها نباشی. مثلا تو به من که سر خیلی از اکران های این ترم بودم یک کلمه هم نگفتی که سر هیج کاری بهت کمک کنم.

اگه می شه هی نگو که کسی نبود کسی نبود. من سال پیش نبودم ولی مثل اینکه سر یه کار دیگه هم تو نیرو کم اورده بودی. باید از اون درس عبرت می گرفتی و مستقیما مسئول مشخص می کردی. از کسی که کارت بده گرفته. تا حتی انتخاب فیلم ها برای روز اول و دوم. مثلا نوشتی که خودت همه فیلم ها رو ندیدی. خوب پسر خوب دقیقا وقتی خودت همه فیلم ها رو ندیدی باید یکی رو پیدا کردی که همه رو دیده باشه و ازش می خواستی فیلم ها رو مرتب کنه. و خودت دیگه توی این زمینه کاری انجام نمی دادی.

ببین نمی دونم تو روز قبل اکران اولت دقیقا از چند نفر پرسیدی که برا اکرانت می یاند؟ اگه کسی گفته میاد ولی نیومده اسمش رو اینجا بنویس تا باهاش حرف بزنیم. این که آدم سر اکران کم اوردی رو باید روز قبلش می دونستی که همون نیرو های کم رو هم مدریت کنی.

کاری که مستقیما عباس شکوری و عطار پور انجام دادند که جفتشون روز قبل از اکران هاشون می پرسیدند چه افرادی برای روز اکران می یاند. گه حتی خوب یادمه وقتی به عطار پور گفتم حاجی سر اکرانت که همه هستند چرا می پرسی گفت فقط برا اطمینانه که بتونم برنامه ریزی کنم.

در آخر من این کمک نداشتن سر اکران هات رو مستقیما عاملش رو خودت می دونم. و امیدوارم حداقل این بار درس بگیری برای اکران بعدیت.

شکور دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 13:40

وقتی اینهمه درمورد عنوان این پست صحبت شده نباید مشکل عنوان از بیخ حذف میشد بلکه باید روش خط کشیده میشد
این چه اصلاحیه که اصلا ننوشتی کجاش اصلاح شد
این تحریفه نه اصلاح
این سبک اصلاح در پست های با اهمیت میتونه دردسرساز بشه
ای مسئولین وبلاگ... حواستون هست؟
شکور

تا جایی که یادم میاد در این خصوص به من اختیاری داده نشده.
جهان

به جهانی پور سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 01:49

لازم به داشتن اختیار از طرف مدیر این سمت برای ری اکشن نسبت به این قضیه نیست
صرفا به وظیفه ی اساسنامه ای تون عمل کنید خوب:
10- نکته: به هر حال باید موقعیتی ایجاد شود که علاوه بر همکاری و دوستی و هماهنگی بین این دو سمت (مسئول اصلی سمت و معاون او) این دو ناظر یکدیگر در اجرای وظایف خود باشند...

خوب به قدکساز اطلاع بدید
روی سخن من با «تیم ارتباطات اینترنتی» هست نه صرفا قدکساز یا جهانی.
حالا که اختیار تذکر به یوسف دوست به شما داده نشده که من نباس بیفتم دنبال قدکساز که!!
من مشکل رو به تیم وبلاگ منتقل کردم. حالا وظیفه ی این تیمه که مشکل رو حل کنه نه اینکه من بیفتم دنبال قدکساز و به اون اطلاع بدم!
شکور

عنوان پُست این قابلیت رو نداره که بشه روش خط کشید ولی من به یوسف دوست تذکر دادم که وقتی پُستی رو ویرایش میکنه باید بالاش بنویسه که کِی چیکار کرده. این نکات به همه‌ی نویسنده ها گفته شده، تو شیوه نامه هم هست ولی نمیدونم چرا باز یه سری اینجوری میکنن!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد