کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کسانی که به من کمک کردند

ازهمه متشکر:

محسن قدک ساز

سعید چراغعلی

مرداپور

شکوری

 قربانی

تاتائی

ترابی

برخورداری

حیدری

صفایی

پویا

جم

ولی پور

ادریسی

نجاتی

مشعشع

پرستوکنعانی

سلمان

پرهیزکار

طاطائی

اسدی

 پریساکنعانی

هرکسی بود بگه اسمشو اضافه کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر حیدری شنبه 18 آبان 1392 ساعت 18:40

من پوسترهای خوابگاه پسرا

توفیقی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 18:53

من پوستر روانشناسی و جلو تالار رو زدم
کمی هم دو روز تو تالار بودم
پیامکی هم تا تونستم تبلیغ کردم!
آقای صفایی هم بودنا....
در ضمن طاطایی نه تاتایی

خاقانی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 22:09

مسئول کارت تو روز اکران

توفیقی یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 17:12

این پست ویرایش شده،نه؟
پستی رو ویرایش میکنین،بنویسین
مخصوصا این پستها که اسامی حق رای داران رو مشخص میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد