کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دهلیز و فعالینش

لیست اسامی فعالین اکران دهلیز: 43 نفر 

ب ادامه  مطلب مراجعه کنید...

شکوری

عطارپور

یوسف دوست

قربانی اهل خیر 

فردین قاسمی 

صالح مرادی 

زرگر 

پیروزبخت 

همایون 

ضمیری 

صالح آبادی 

جهانی پور 

3 قلوهای روسی: 

خانم ها حیدری 

محمدی نیا 

خداقلی 

تدریس 

علی پور 

باقری 

ترابی 

نجاتی 

بشیری 

پشت مشهدی 

قدکساز 

جم نژاد  

پویا 

برخورداری 

پریناز ابوذر 

مرادپور 

فلاح 

حبیبی 

صفایی 

چراغعلی

خاقانی 

خواهران کنعانی 

یاسمن طاطایی 

ایزدی 

توکلی  

توپ شکن 

فینی زاده 

فرامرزی راد 

قنایی 

اسدی

و عضو کوچک کانون:علیرضا (فامیلشو نمی دونم!) 

اگه کسی جا مونده اعلام کنین...  

با تشکر فراوان از همه

مرادپور به سفارش" آقای شکوری"


شکوری ام-اصلاحیه ی 12 آبان:

در ادامه:

1- حق طلب

اگه کس دیگه ای هست بگه

2- اصلاحیه بعد از نظر دبیر: با اغماض امیر حیدری هم یه سری کار کوچیک انجام داد

3- اصلاحیه 13 آبان: و پرهیزگار و فربد

نظرات 11 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 03:45

من هم به سفارش مدیر اجرایی این پست رو باید میذاشتم
البت مدیر اجرایی گفت فقط اعضای تیم خودت که میشه تیم انتظامات رو بذار که خوب من حسابشون از دستم در رفته بود و از خانم مرداپور خواستم هر کسی که بهشون کارت دادن رو بنویسن
دست شما درد نکنه

درضمن دوستان به ساعت گذاشته شدن پست دقت کنید
شکور

توفیقی یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 09:16

سپاسات!
سه قلو های روسی شامل حیدری - محمدی نیا - خداقلی میشه؟
و علیرضا اسلامی

جهان یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 10:03

محمدنیا یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 12:41

اون قل دومیه روسی محمد نیاس ن محمدی نیا

حق طلب یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 13:30

من هم فعال بودم

امیر حیدری یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 14:44

من هم هستم اگه صلاح میدونید :)))))))))
بچه های تیم عکاسی رو هم محمد فرامرزی چک کن همه باشند.

مریم حیدری یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 14:59


هی وای من ! سه قلوهای روسی
اقای شکوری یه اسمی برا ما گذاشت که فکر کنم دیگه کسی یادش نره

مهرشاد.پ یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 20:36

صدا و تصویر هم گویا خوب بوده، مگه نه ؟!؟!؟!

یعنی ایفتیضاح
شکور

مرادپور یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 22:22


یعنی در این حد؟؟؟!!!
نصف شب ساعت 3 پست گذاشتن همین سوتی ها رو هم داره
بچه ها من از همه به خصوص آقایون (حیدری و پرهیزگار) معذرت می خوام!!!
البته که آقای حیدری و پرهیزگار خییییلیی زحمت کشیدن...

امیر حیدری دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 14:24

فربد هم هست

مهرشاد.پ سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 01:22

دست شوما مرسی آقای شکوری
خانم مرادپور ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد