کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران فیلمهای تولید کانون دوشنبه وسه شنبه

این هفته اکران فیلمهای تولیدی کانون روداریم

دوشنبه ساعت12تا14 تالار مولوی

سه شنبه ساعت12تا15 تالار مولوی

بیاید


نظرات 12 + ارسال نظر
شکور شنبه 11 آبان 1392 ساعت 17:48

این رو ایمیل می کنی ایشالا یا کتک میخوای؟
شکور

یا ایمیل میکنم! گزارش گندهایی هم که بالا اوردم از بچه ها گرفتم!
قدکساز

شکور شنبه 11 آبان 1392 ساعت 20:19

برای من ایمیلش نیومده چرا؟
شکور

:| دیشب فرستادم! عکس نداشت ولی!
قدکساز

جهان شنبه 11 آبان 1392 ساعت 21:38

همونطور که گفتم سه شنبه میام

پرستو کنعانی یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 17:22

این اکرانا چرا اصلا تبلیغ نداره؟؟

سعید ایزدی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 00:06 http://kafankhafan.blogfa.com

اعلام اسامی فعالین لطفا

شکور سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 00:22

توفیقی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 01:01

پوستر ها و بنر خیلی بدددددددد
من که هر پوستری رو می ایستم و نگاه میکنم،اصلا متوجه این نشدم
برای چی سیاه سفید بود؟
طراحی اش خیلی خیلی ساده بود.
بنر چه ربطی به فیلمای کانون داشت؟
به نظرم اکران فیلمهای کانون، باید از مهم ترین پروژه ها میبود
پروژه ای بزرگ
به اندازه ای که باعث تبلیغ کانون تو دانشگاه بشه،خیلی بیش از پیش
کانونی که میتونه اینهمه فیلم بسازه،اکرانش باید مث بمب بترکه
برای چی تبلیغات کم بود؟
برای چی یه عالمه پوستر روز اکران روی میز بود و تو دانشگاه پخش نشده بود؟
سالن خالی بود. اصلا انتظار نداشتم.
مسئله به این مهمی،به این راحتی نادیده گرفته شد رفت

سعید چ.ع سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 09:24

به خانم توفیقی:
برای تبلیغات باید از آقای یوسف دوست پرسید که چرا.
از بنر و پوستری که زدم دفاع خواهم کرد.
....
به تفضیل پستی خواهم گذاشت در مورد پکیج ملعون معارفه.

سارا ترابی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 12:47 http://www.filmnegah.com

با سلام به تمامی بچه های گل کانون فیلم شهید بهشتی
اول از همه تشکر می کنم که دیروز (دوشنبه) یک روز بسیار خوب را کنارتان گذراندم و فیلم های دلپذیری تماشا کردم.
مستند جابه جایی کانون که بسیار خاطره انگیز و دوست داشتنی بود و چقدر افسوس خوردم که در دوره ی کانونی خودم چنین فیلمی تهیه نکردیم. فکر کنم بعد از تدوین نهایی و احتمالا کمی کوتاه تر شدن فیلم تا آخرین لحظه ی تماشای فیلم لذت بخش و تاثیرگذار باقی خواهد ماند.
میز شام فیلمی چالش برانگیز و تاثیرگذار بود. منتظر تماشای فیلم بعدی تان هستم آقای صفایی عزیز.
هندزفری طنز با مفهوم و فیلم شسته رفته و دلپذیری بود. از تماشایش بسیار لذت بردم. موفق باشی امیر حسین تقوی
تازه وارد را بار دومی بود که میدیدم و هنوز هم فکر می کنم اگر کمی کوتاه تر باشد فیلمی است که آدم را تا آخرین لحظه با تجربه ی دانشجوییش همراه می کند. تشکر آقای شکوری
میرداماد حرفه ای و کوتاه اما نه به اندازه ی میز شام تاثیر گذار. موفق باشی امید صفایی
کلیپ (عکس خیلی مهم ) عالی بود و به نظر من اگر به جای استفاده از این همه نوشته، از نریشن استفاده می شد، یک فیلم کوتاه بی نظیر بود. ببخشید اگر هی نظر میدم تقصیر خودتون هست که وبلاگ دارید!
تجربه ی تکنیکی تاریکی درخشان! آفرین و درود! بسیار عالی کار کردید. به امید تماشای فیلم های بلند بچه های خوش ذوق و خلاق کانون فیلم بهشتی.

با سپاس فراوان سارا ترابی

شکوری ام
ممنون از نظراتتون
بسیار خوشحالمون کردید
شما که از بچه های قدیم کانون ما نیستید که؟

شکور سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 21:51

چرا این هنوز سنجاقه؟

دارم درستش میکنم!
قدکساز

داریوش سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 22:54

سلام دوستان
داریوش هستم و دکتری مدیریت میخونم
تعریف کانون فیلم و عکس رو خیلی شنیده بودم و روز دوم اکران موفق شدم فیلمهارو ببینم. واقعا به عنوان کارهای دانشجویی بچه هایی که رشته تحصیلی شون هم سینما نیست کارها تحسین بر انگیز و عشق و علاقه بچه ها به کار ستودنی بود.
فقط میخواستم دیدگاه خودم رو در مورد فعالیتهای کانون انتقال بدم و اون اینکه به نظر من در اوضاع هنری فعلی کشور، هر چند که ممکنه مشکل عدم تولید آثار هنری با کیفیت و فاخر وجود داشته باشه، اما مهمتر از اون اینه که مخاطبان هم به نظر من بیننده ها و شنونده های خوبی برای این آثار نیستن.منظورم به زبان ساده اینه که فیلمها خوب دیده نمی شن و موسیقی ها خوب شنیده نمی شن. در هر کار هنری یک طرف کار هنرمند و فرآیند تولید اثر هنری قرار داره و در طرف دیگه مخاطب که میشه اون رو مصرف کننده اثر هنری دانست. به اعتقاد من در اکثر فعالیتهای گروههای هنری مثل مثلا کانون های دانشجویی فقط دیدگاهها به طرف اول متمرکزه. یعنی افراد متمرکز میشن روی این که آثاری رو تولید و ارائه کنن. دیدگاه من اینه که باید به نحوه مصرف اثر هنری(مثلا تماشای فیلم یا شنیدن موسیقی) نیز توجه جدی معطوف داشت. به زبان ساده به اعتقاد من باید حتی کلاسهایی با عنوان مثلا آموزش تماشا و درک فیلم یا آموزش گوش دادن به موسیقی برگزار کرد. این مورد به نظر من از جنبه دیگری هم بسیار حائز اهمیته. و اون اینکه بالاخره باید قبول کرد که توان بچه های کانون محدوده و در زمینه تولید فیلم شاید نتونن در مخاطبان تاثیر و تغییر جدی ایجاد کنن. با توجه به اینکه دانشجویان همه به راحتی به برترین آثار سینمایی کشور و دنیا دسترسی دارن شاید یک جنبه مهم از فعالیت این باشه که در زمینه خوب نگاه کردن به فیلم جلساتی برگزار بشه.(چگونه خوب فیلم بسازیم نه! چگونه خوب فیلم ببینیم)
البته من قصد داشتم که بیام و در این زمینه اگه بتونم کارهایی رو سرو سامون بدم اما متاسفانی ه وقتش نیست و فکر کنم بچه ها خیلی بهتر از عهده کار بر بیان. به هر حال این صرفا یه پیشنهاد بود که در کنار کار روی شیوه فیلمسازی روی شیوه فیلم بینی مخاطب هم میشه کار کرد.
مجددا به همه عوامل فیلمها تبریک میگم و برای اونا و کانون فیلم بالندگی بیش از پیش آرزو میکنم.

توفیقی جمعه 17 آبان 1392 ساعت 09:26

فعالین فیلمهای کانون نوشته نشده یا من پیداش نمیکنم؟
پروژه کانونی بود آیا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد