کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

هفته ی آثار تیم برتون (از طرف خانم ناصر خانی)اعلام برنامه

ایشون میخوان که در ماه آذر تعدادی از فیلم ها وانیمیشن های تیم برتون را اکران کنند....

یه لیستی تهیه شد واز بین اونا یه چند تا از فیلما انتخاب شد اگه کسی نظری داره ویا انتقادی داره بگه

1-ادوارد دست قیچی

2-کابوس پیش از کریسمس

3-چارلی وکارخانه ی شکلات سازی

4-ماهی بزرگ

5-اسلیپی هالو

6-بیتل جویس

7-آلیس در سرزمین عجایب

نظرات 12 + ارسال نظر
امیر حیدری سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 19:29

با خودشون صحبت کردم. قرار شد در 2 هفته ی نا پیوسته 6 فیلم داشته باشیم.

سلیمه رحیمی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 19:30

گزینه ی یک

Marzieh Nasrekhani سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 21:15

خیلی ممنون بابت پست. فقط من الان اومدم گشتم از این فیلما ادوارد و اسلیپی و آلیس رو پیدا کردم! یه نفر چارلی منو به سرقت برده! (چه کسی چارلی مرا جابجا کرد؟)
از اینا بازم باید یکیش خط بخوره...

شکلاتت را قورت بده!
قدکساز

Marzieh Nasrekhani سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 21:18

آقای حیدری- آره، اینطوری خیلی خوبه.
خانم رحیمی- شما هم طرفدار ادوارد دست قیچی می باشید عایا؟

سارا حنانی چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 01:01

خیلی خوبه
من عاشق کارای تیم برتون ام
عروس مرده هم خوبه ها

هرچی فکر کردیم دیدیم یه سری از فیلمها رو امور فرهنگی تأیید نمیکنه. عروس مرده هم یکی از اونا بود!
قدکساز

مریم حیدری چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 18:01

به نظر شما چارلی و کارخانه ی شکلات سازی یه ذره که به شدت تکراری نیست ؟ بقیه رو موافقم عالین ..چارلی هم خیلی عالیه خودم تا حالا چندین بار دیدم ولی یه جورایی زیادی تکراری شده !

این فیلم واسه ما هم تکراریه، ولی چندتا عامل هست که این فیلم رو جزو فیلمها انتخاب کردیم. هم اینکه خیلی قشنگه، هم این که در مقایسه با فیلم های دیگه ی تیم برتون خیلی قشنگه!
شما فیلم بهتری پیشنهاد میدی؟
قدکساز

سلیمه رحیمی چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 18:18

به خانم ناصرخانی:
من طرفدار جانی دپ هستم. البته فکر کنم فیلم رمانتیک باشه. نمی دونم میشه تو دانشگاه اکرانش کرد یا نه

Marzieh Nasrekhani چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 18:35

خانم حنانی ـ آقای قدکساز- دقیقا! عروس مرده عالی بود. از اون بیشتر من دلم برای سویینی تاد سوخت
در مورد چارلی هم میترسم....
راستی فیلم کوتاه وینسنت رو که آقای یوسف دوست آورده بودن رو دیروز زیرنویسش کردم...البته دیدنش بدون زیرنویس بیشتر می چسبه ولی خب برای اکران لازمه زیرنویس داشته باشه.

بابا زبان اصلی

جهان
...............................
دانشجوی زبان انگلیسی بودی؛نه؟
توفیقی
________________
شیطونه میگه برم فیلم عربی ببینما!
اونم زبان اصلی

جهان

Marzieh Nasrekhani پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 11:14

خانم حیدری- چارلی و کارخانه ی شکلات سازی رو هیچکس اندازه ی خود من ندیده! بدون بزرگنمایی! تا حالا 10 بار این فیلمو دیدم. کتابشم خوندم. ولی با آقای قدکساز موافقم. این فیلم خییییییلی خوبه! آدم سیر نمیشه ازش. منم شخصا خیلی دوست دارم رو اسکرین بزرگ ببینمش! فقط یه ذره برای آهنگاش نگرانم. اگه قرار بشه آهنگاش حذف بشه, فیلمو به کلی حذف می کنم.

خانم رحیمی: تم رمانتیک داره..ولی امیدواریم بعد از تدوین مجوز رو بگیره. اگه نگیره من خودمو می کشم. دارم رو پوسترش کار می کنم. راستی پوستر ها رو کی تایید می کنه؟ منظورم از نظر هنریشه

خانم جهان: روز اکران خودتون متوجه میشین...انقدر صدای وینسنت پرایز روی فیلم وحشتناکه...می ترسم زیرنویس از حجم این وحشت کم کنه!

خانم توفیقی: بلی

بابا بی خیال مرضیه
دارم باهات شوخی میکنم.
خیلی هم خوبه که این همه به زبان اصلی!! مسلطی!
کللا از حضور بچه هایی مثل تو توی کانون خییلی خوشحالم!
اون موقع که ما سال کفی بودیم فقط بلد بودیم پوستر بزنیم ولی شماها ترکوندین!
باریک

جهان
------------------------------------
خانم جهان: بچه های 91 به اینور کلّن این قابلیت رو دارن که یه درصدی ازشون زیر زمین باشه! تا قبل از این خدا این آپشن رو اضافه نکرده بود!
خانم ناصرخانی: پوستر رو از نظر هنری همین که به یه سری از اعضا نشون بدید کافیه، به جز امور فرهنگی فیلتر خاصی وجود نداره!
قدکساز

جهان پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 15:58

بر منکرش لعنت آقای قدکساز
ولی خب همیشه استثناهاییی مثل شما وجود داره دیگه!
به دو سوم چه حاجت است؟!

Marzieh Nasrekhani پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 16:28

خانم جهان: منم از اینکه انقدر تو کانون راحت قبولم کردن خیلی خوشحالم
اصلا از اون اول انقدر برخوردها دوستانه بود که آدم احساس غریبگی نمی کرد. از هفته ی پیش متوجه شدم که کانون یه خاصیتی داره آدم میاد تو دیگه نمیتونه بره بیرون!!!

آقای قدکساز: اووه تازه کلی اپلیکیشن و ویجت اضافی هم داریم ما متولدین 73!!!
این که فقط یه آپشنه
اوکی پس هر پوستری که آماده شد من لینکشو همینجا کامنت می کنم که از نظرات پیشکسوتان کانون استفاده کنم.

:))

با توجه به انگیزه‌ای که از خودتون نشون میدید، فکر کنم بتونید به زودی خودتون اکانت بگیرید و توی وبلاگ پُست بذارید!
قدکساز

مریم حیدری شنبه 20 مهر 1392 ساعت 17:35

آقای قدک ساز -خانم ناصر خانی :
من خودمم گفتم که عاشق این فیلمم و واقعا نمیدونم چند بار تا حالا دیدمش کتابشم که ان بار خوندم .فقط به نظرم اومد که تکراری شده کمی و شاید نتونه مخاطب جذب کنه .
با حرف شمام موافقم فیلم بدون آهنگاش واقعا مزه نداره .اگر قرار باشه حذف بشه خیلی جالب نیست ...
آقای قدک ساز من پیشنهاد دیگه ای ندارم ولی با بقیه اش موافقم .همین چارلی فقط یه ذره بیش از حد تکراری شده .یعنی تلوزیون این قدر هی با سانسور پخشش کرده کل مزه اش رفته ! البته این نظر منه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد