کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری...!!!

به علت به حدنصاب نرسیدن آرا، رأی گیری تا دوشنبه شب تمدید میشود.

لطفا به این پُست عنایت ویژه داشته باشید!

من فیلم جنگ جهانی زد رو برای اکران انتخاب کردم... با مخالفت هایی روبرو شد اما در نهایت با آقای شکوری صحبت کردم، حرفامو زدم و به این نتیجه رسیدیم که به رای بذاریم این فیلمو از 2 دیدگاه :

1- دارا بودن حداقل سطح هنری کانون برای اکران

2- عدم تعارض با بقای کانون

بنا به صحبت هامون قرار بر این شد این فیلم با ایدئولوژی ای اکران بشه که بیانگر اهداف نادرست اسرائیل باشه و باز هم ببینیم که اسرائیل چهره ی واقعی خودشو در پشت نقابی زیبا پنهان کرده و داره به مسلمونا اهانت میکنه.

لطفا جداگانه فیلمو نسبت به 2مورد ذکر شده ارزیابی کنید و جداگانه رای بدید تا تکلیف این پروژه مشخص بشه.

***پایان زمان رای گیری : یکشنبه 1392/07/14***

**لطفا قبل از رای دادن به لینک زیر برید**

http://filmclub-sbu.blogsky.com/1392/07/06/post-3128/


بسیـــــــــار سپاسگزارم،

مهرشاد پرهیزکار

نظرات 31 + ارسال نظر
مهرشاد.پ پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 20:26

محسن جان این پست هم باید سنجاق بشه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟

معمولا نتیجه رأی گیری تو دو-سه روز اول مشخص میشه! من تا شنبه شب سنجاقش میکنم!
قدکساز

مسعود زرگر پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 20:57

حداقل سطح هنری رو که واقعا نداره،و دیگه این که اگر نتونیم به درستی این ایدئولوژی که میگی رو بیان کنیم،بد میشه ها......
کلا مخالفم .

محسن قدکساز پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 21:18

1- فیلم رو ندیدم پس نظری ندارم!
2- تعارض دارد!

محسن قدکساز پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 21:21

نظرم رو بر اساس داستانی که از فیلم خوندم و تعریفی که از فیلم شنیدم گفتم!

مهرشاد.پ پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 21:27

در رابطه با مورد 2 قبلش لطفا لینکی که گذاشتمو بخونید و بعد نظرتونو بگید

رضا ی.د پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 23:37

فیلمو دیدم از لحاظ سطح هنری میلنگه...ولی ردش نمیکنم ....من از اول ایراد ایدءولوژیک ازش داشتم ...اگرخوب له نشه مخالفم

مهرشاد.پ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 01:36

به محسن:
اینکه میگی تعارض داره یعنی چی ؟؟ یعنی اگه خوب کوبیده بشه هم نظرت همچنان منفیه ؟؟؟؟

بحث کوبیده شدن نیست، بحث خود فیلمه! بعدا توی تاریخ دانشگاه و فیلم مینویسن که این فیلم توی تاریخ فلان توی دانشگاه شهید بهشتی توسط کانون فیلم و عکس اکران شد، ولی صحبتی از کوبیده شدنش مطرح نمیشه! توی اینکه مخاطب فیلم چند نفرن و مخاطب نقدش چند نفر شک هست! توی خوب کوبیده شدنش شک هست!
ممکنه امور فرهنگی با اکران موافقت کنه، ولی کافیه فقط یکی از چندین ارگان های توی دانشگاه شاهد فیلم باشن و چیزی که نباید رو گزارش کنن تا معنی تعارض رو قشنگ بفهمیم!
قدکساز

شکور جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:22

اگه این اکران دقیقا بعد از اکران فراموشی میخواست انجام بشه که کاملا مخالف بودم.
حالا که این فیلم میخواد بعد از فیلم return نمایش داده بشه، نظرم ممتنعه...
من در زیرژانر زامبی ها، فیلم 28هفته بعد رو یه فیلمی که به شدت هنرمندانه ساخته شده میدونم ولی در جنگ جهانی زد، چیزی واقعا به نظرم هنری نیومد.
کارگردانی بسیار بسیار بد
فیلمنامه ی گاهاً احمقانه
ریتم مشکل دار

فقط صحنه های عظیم برای جلوه های وِیژه، و یه تیکه موسیقی باحال داشت. همین
به هر حال این فیلم رو فیلم هنرمندانه ای نمی بینم

درمورد تعارض با بقا (که دبیر مطرح کرد) هم باید بگم اگه خودت که تجربه ای در این زمینه نداری کوبیدن رو انجام ندی و در عوض کسایی مثل خود دبیر و توپشکن رو برای کوبیدن فیلم بتونی قانع کنی که برن روی سن مشکلی ندارم.

در کل با توضیحاتی که دادی و راهکاری که ندادی نظرم نسبت به هر دو گزینه ممتنع است

شکور

مهرشاد.پ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 12:13

محسن جان بیش از حد داره این مسئله بزرگ میشه. دیگه بدتر از فیلم آرگو نیست که!!! اونم پخش شد در دانشگاه... ما امورفرهنگی پشتمونه محسن. اونجا که تایید کنه پس بخش فرهنگی دانشگاه تایید کرده و ارگانی مثل بسیج، نهاد و غیره نمیتونن دخالتی داشته باشن. پدیده ی جذب و دفع هم مطرحه. بی شک این فیلم فیلمی خواهد بود که با استقبال ویژه ای همرام میشه. . مطمئن باش که با نقد و کوبیدن ایدئولوژی فیلم، جایگاه کانون بالاتر هم میره... به نظر من اگه خط قرمزی در این زمینه وجود داشته همیشه الان با این فیلم این بستر فراهم شده که خط قرمز شکسته بشه اونم با رویکرد، دیدگاه، عملکرد و ایدئولوژی مستحکم که هرکودومش جداگانه جای بحث داره و به نظر من خروجی ما فقط و فقط میتونه 1 چیز باشه؛ اونم نمایان کردن بعد سیاسی این فیلمه در دانشگاه.
این فیلم در سایت IMDB امتیاز 6 از 10 رو گرفته. آیا این امتیاز از حداقلی سطح هنری کانون فیلم پایین تره ؟؟؟؟؟؟
این فیلم 1 اثر متفاوته که میتونه خوب درموردش بحث بشه. هم در بعد مثبت و هم در بعد منفی. من خودم این حقیقتو میدونمو انکارش نمیکنم. اما وقتی ما میتونیم این فیلمو اونجوری که هست، اونجوری که خودش داره ایده ی اصلیشو به جهانیان نشون میده نقد کنیم پس بدون که برگ برنده دست ماست و نه تنها این پروژه خطرناک نیست بلکه میتونه به سود کانون فیلم هم تموم بشه.
شاید آبی که توی لیوانه مقدارش کمه اما من معتقدم نیمه ی پر لیوان دیدنی تره !!

(بعد از حرفهای شکوری و حیدری و اشکان) من دیگه حرفی ندارم!
قدکساز

مهرشاد.پ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 12:40

به آقای شکوری: من با دبیر صحبت کردم و ازش خواستم که خودش برای نقد به روی سن بره. و جواب این بود که فیلمو ندیدن هنوز ایشون اما ازون طرف بر مبنای صحبتامون فکر نمیکنم با روی سن رفتن برای نقد فیلم مخالفتی داشته باشن. باز نظر ایشون مهمه و منتظر نظرشونم

اشکان جمعه 12 مهر 1392 ساعت 18:33

امتیاز 6 از 10 در imdb فوق العاده پایینه و ما فک نکنم تا به حال همچین چیزی پخش کرده باشیم...
ممتنع در هر دو مورد

سعید ایزدی شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:18 http://kafankhafan.blogfa.com

ممتنع به هر دو

سعید پشت مشهدی شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:38

من با اکران این فیلم موافقم البته بعید می دونم امور فرهنگی هم موافق باشه چون من قبلا فیلم زامبی دادم برای اکران ولی موافقت نکردند.

مهرشاد.پ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:38

محسن جان میشه مدت سنجاق این پست تمدید بشه تا 2 شنبه ؟؟؟

مرادپور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 21:12

به نظرم باید بذاریم آقای پرهیزگار تلاش خودشو بکنه یا میشه،یا نمیشه...!
من موافقم.
بچه ها یکم سخت گیری ها رو کاهش بدین...!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اوپس!
«یا میشه یا نمیشه» خانم مرادپور؟
بعضی از پروژه ها تاثیرشون رو بقای کانونه!
علت سخت گرفتن در این موارد، حفظ بقای کانونه!
در این موارد که بقای کانون مسئله میشه، سخت گیری منطقیه که!
شکور

مهرشاد.پ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 22:01

خانم مرادپور هم حرفشون با حرف شما یکیه آقای شکوری... با من که حرف زدن همین دیدگاهو داشتن ایشو... اولویت منم همینه.. کانون و موقعیت کانون در چنین شرایطی

توفیقی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 10:48

فیلم رو تنها برای رای گیری اینجا دیدم،وگرنه کلا علاقه ای ندارم به اینجور فیلما.
اول که مخالف بودم.
دیروز با آقای پرهیزگار صحبت کردم و تا حدود زیادی از نظرم برگشتم.
میدونم برای این فیلم؛ همه چیز به نقد بعدش وابسته است.
نقد هایی که من دیدم،اصلا نمیتونه حق مطلبو ادا کنه.
برای روی سن،بیشتر فکر کنید.
تا مطمئن نشم نقد کارسازی داریم،مخالفم.

نیلوفر مردیها یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 13:11

فیلم جدید پخش کردن کار خوبیه ولی این نمونه ی بدیه برای این کار.

حق طلب یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 17:45

من فیلمو ندیدم.
اما با پریماه از نظر سخت گیری نکردن موافقم البته در زمینه کیفیت هنری فیلم این نظر رو دارم.
اما در مورد2 چون ندیدم فیلمو ،نمی تونم نظر بدم

جهان یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:27

ممتنع

مرادپور یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 21:47

به آقای شکوری:
منظور من از اینکه گفتم به آقای پرهیزگار فرصت بدیم این بود که این اجازه رو بهشون بدیم که فیلم رو به امور فرهنگی بدن بعد اگه اونجا تأیید نکردن بیخیالش شیم! تا این حد فک نکنم بقای کانون تو خطر بیوفته!

مهرشاد.پ یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 22:43

متاسفانه در مسئله اکران این فیلم باید بگم که این رای گیری بی شک رو به عدم تایید میره به این دلیل که در کنار مخالفین افرادی هستند که نظر دادند اما نظرشون کمکی به ما نمیکنه،با ذکر جمله ی "فیلمو ندیدم" نه تنها به روند کار کمکی نمیکنند بلکه از جنبه رای گیری کارو رو به دشواری میبرن!!!
ممنون از نظراتتون اما لطفا اگه مایلید که با اعمال نظرتون کمکی کنید، ترجیها تریلر فیلمو ببینید که مدتشم 4 دقیقه اس خیلی کمک بیشتری میکنه.
ممنونم

فردا صحبت بکنیم، ایشالله اکی میشه قضیه.
حیدری
-----------------------
می خواین کلا نظر ندیم اقای پرهیزکار؟
حق طلب

امیر حیدری یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 23:03

مهرشاد جان، نقد ها و حرف هایی که قراره رو سن زده بشه رو بگو به من اگه اکی بودند من رای منفیم به گزینه ی دوم رو پس میگیرم. تا اون موقع هنوز مخالفم. فردا بیا کانون صحبت کنیم.

صد آفرین
این حرفی که زدی، فوق العاده بود
خیلی معرکه بود دبیر جان
شکورم
...........................................
واقعا تشکر میکنم که بالاخره دبیر نظری به منِ عضو کانون فیلم کرد. دیگه داشتم ناامید میشدم.
فردا از صبح کانونم
میام حتما
مهرشاد

به خانم مرادپور یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 23:22

قطعا توصیفی که کردید، خطری ایجاد نمیکنه
ولی اگه فرهنگی تایید کنه و اونچه باید در نقد انجام بشه ،نشه، احتمال خطر بسیار بالاست

شکور

به پرهیزگار یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 23:34

حاجی خودت رای داده ای؟
شکور

توفیقی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:12

آقای پرهیزگار،من کماکان منتظر نقد خوبم تا مخالفتمو پس بگیرم.

پرهیزکار هستن نه گار!

جهان
...............................
اون شهریارشون بود ،قاری قرآن
من معذرت میخوام
آقای پرهیزکار
توفیقی

توفیقی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:28

حق رای داران:

امیر حیدری
زرگر
قاسمی
ارشادی
نجاتی
ترابی
برخورداری
توفیقی
یوسف دوست
قدکساز
خاقانی
ایزدی
عطار
جهانی پور
صفایی
دلیاری
باقری
نوروزی
پویا
جم نژاد
کنعانی
سلمان
پرهیزگار
پیروزبخت
اسدی
کیانی
یزدانی
اهل خیر
بشیری
شکوری
تدریس
فرامرزی
مرادپور
توکلی
سلیمیان
همایونروز
چراغعلی
پشت مشهدی
فلاح
کمال
خداقلی
محمدنیا
مریم حیدری
........................
در مجموع 43 نفر
با حدنصاب 11 نفر

مهرشاد.پ دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:36

من آخرین نفر رای میدم آقای شکوری...

مهرشاد.پ دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:37

به خانم حق طلب:
روی حرفم به همه دوستان بود خانم حق طلب، لطفا بد برداشت نشه

مهرشاد.پ سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 00:42

خانم توفیقی فردا با دبیر گپی خصوصی خواهیم داشت در این زمینه... من به مذاکرات پیش رو بسیــــــــار امیدوارم

توفیقی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 08:54

مهلت رای گیری تموم شد
با شرایط موجود،یعنی این فیلم رای نیاورد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد