کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران فیلم World War Z


**ســـــلام دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــان**

من تصمیم دارم به عنوان اولین پروژه اکران فیلمم در کانون و دومین اکران فیلم سال تحصیلی 93-92، این فیلمو اکران کنم.

کیا در این پروژه منو همراهی میکنند ؟؟؟ ضمنا احتیاج دارم به راهنمایی دوستانی که قبلا فیلم اکران کرده اند ازین منظر که چه مواردی لازمه ی اکران هست.


با تشکر،

مهرشاد پرهیزکار

نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم جمعه 5 مهر 1392 ساعت 11:10 http://dokhtare-tanha1368.mihanblog.com/

سلام میای تبادل لینک کنیم؟

سلام. نه نمیایم
شکور

شکور جمعه 5 مهر 1392 ساعت 12:00

پیام دادی که بگم باس چه کنی... گفتم تو وبلاگ بهت خواهم گفت...
تو یه پست، مفصل مراحل کار رو میگم ولی برا اینکه فعلا کارت راه بیفته باس بگم که الان با این اعلام تو پروژه ات رو به صورت یه «پروژه ی شخصی» شروع کردی
مرحله ی بعدی، ارائه ی فیلم به کارشناس کانون ها برای تاییده...
شکور

ممنونم...فکر میکنم اون کارشناس هم خانم برزگری باشه اگه اشتباه نکنم، درسته ؟؟
مهرشاد.پ
--------
بله. درمورد این فیلم بخصوص، تو علاوه بر ارائه، باید آماده باشی تا علت انتخابت رو هم تشریح کنی و نقد سیاسی هم در کنار نقدهنریت قرار بدی
شکور
---------------------------------
مهرشاد جان تو پاسخ اسمت رو ننوشتی
حیدری
.................................
ممنونم امیر آقا از تذکر
اصلاح شد
آقای شکوری اتفاقا حرفای زیادی واسه گفتن دارم در مورد این فیلم. این فیلم بعد از تحلیل و بررسی چند فیلم مختلف با مضمونی اینچنینی انتخاب شده. ارائه خواهم کرد
مهرشاد.پ
-------------------------
مرسی دبیر!
قدکساز

شکور جمعه 5 مهر 1392 ساعت 12:16

درضمن، با اینکه به نظر من این فیلم، فیلم بدیه، ولی به نظرم از خط قرمز حداقلی کانون پایین تر نیست برا همین مخالف نیستم
شکور

مسعود زرگر جمعه 5 مهر 1392 ساعت 12:38

اصلا فیلم خوبی نیست.ولی خب نظر جمع مهم هست.

شکور جمعه 5 مهر 1392 ساعت 12:51

اگه مشکلی برام پیش نیاد ایشالا حداقل روز اکران خواهم بود
ولی اصرار دارم که یه جلسه ی نقد هم سیاسی و هم هنری که از هر دو نظر فیلم رو بکوبیم بعد از فیلم باشه
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد