کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقشه پرواز (flightplan)


فیلم نقشه پرواز (flightplan) امشب، ساعت 23:40 از شبکه سه پخش میشه 



اگر ندیدینش من واقعاً توصیه می کنم ببینید (میدونم این پست خیلی دیر داره گذاشته میشه البته!)
یکی از بهترین فیلم هاییه که تونسته احساس گم کردن مرز خیال و واقعیت رو بهم منتقل کنه
اگه تماشا کردین اش شما هم نظرتون رو بگید...

نظرات 6 + ارسال نظر
توفیقی پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 22:05

اولین پست سارا حنانی در تابستان!
چرا کم پیدایی؟
حتما میبینم

شکور پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 22:16

من قبلا این فیلم رو با یه توقع خیلی بالا (به خاطر حضور فاستر) دیدم که یه مقدار زیادی تو ذوقم خورد.
به نظرم خیلی بیشتر از این حرفا فیلم میتونست شوکه کننده باشه
...
در این سبک و سیاق همین شاتر آیلند و حتی سکانس هایی از کچ22 و صدالبته طبقه ی سیزدهم رو ترجیح میدم
قبلا درمورد طبقه سیزدم پست گذاشته ام...تو کانون هم داریم
شکور

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 23:18

آخخخخخی.وقتی بچه بودم دیدمش.چقدم دوسش داشتم

سبا حق طلب جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 01:43

چه جالب همین الان برا دومین بار دیدم.بازی فاستر خ خوب بود.
فیلم جذاب و خوب
ادم شک می کرد که راست می گه جودی یا نه
عجب هواپیمایی
چقدر صحنه های دویدنش تو هواپیما جالب بود

من دقیقا تا همون لحظه ای که هنوز دختره رو توی قسمت بار هواپیما نشون نمیدن و معلوم نیست مادرش دیوونه شده یا راست میگه عاشق فیلم ام
بعدش که قضیه تبدیل میشه به هواپیماربایی کمتر دوست دارم فیلم رو
البته ابنکه همچنان باید تلاش کنه تا بتونه ثابت کنه با بچه اش وارد هواپیما شده تا آخرین لحظه فیلم جذابه
حنانی

توفیقی جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 01:50

دیدم.
چسبید فیلمش آخر شبی!

دوبله اش داغون بود
قبلش که یه سرچی زدم،یادم اومد (به قول پرنیان وقتی بچه بودم) دیدم،اما خوشم نیومد و همون اول ولش کردم
اما امروز که کامل دیدم باید بگم داستانش خوب بود
در کل راضی بودم
قبلا فیلم سگ آبی رو از جودی فاستر دیده بودم (خودش کارگردان هم بود) خیلی مزخرف و مسخره بود
اتاق وحشت هم دیدم. انگار نقش های استرسی رو خوب بازی میکنه...

دوبلش که خ خوب بود
سبا
_____
من با فاطمه موافقم، دوبله اش خیلییییییییی بد بود، خیلی!!!
سارا حنانی

جهان شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 15:52

منم وقتی کوچیک بودم دیدمش!
خعلی بهم چسبید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد