کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آخرین مهلت برای ارسال مطلب به نشریه -رو به کانونیان

این پُست تا 22 مرداد سنجاق شده باقی می‌ماند!

هرکسی دوست داره برای نشریه؛ شماره‌ی اول چیزی نوشته باشه تا پنجم شهریور مهلت داره. 
 اما اینکه چه چیزهایی می‌توانید بنویسید؟

در موردِ هیچکاک(که این شماره ویژه‌نامه‌ش رو داریم) -جشنواره کن و فیلم‌‌هاش-فیلم‌های تکی که خودتون دوست دارید-در مورد ساختار فیلم و فیلم‌نامه و . . ./فقط باید حداقل استاندارد لازم رو داشته باشه.

اگر سوالی هست زیر همین پست بپرسید.

این هم ایمیل من برای ارسال msvi.alireza@gmail.com

نظرات 13 + ارسال نظر
milad دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 20:09

alireza man kheili dos daram benevisam ta k forsat dariiiiiim??????

محمد گلخندان سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 02:32

من reviwe در مورد فیلم های کن و بقیه فستیوال ها مثل Berlin , sundance دارم . چه جدید و چه قدیم .
در مورد نقد هم ترجمه هایی دارم , که البته زیاد نیستند .
جدیدا هم کتابی در مورد lars von trier دارم میخونم که بخش های مختلفی داره و قابلیت ترجمه هر بخشش هست . ولی مشکل این کتاب اینه که زیادی تخصصی هست (از لحاظ محتوایی)

بفرست محمد،بفرست به ایمیلم.
موسوی

علیرضا موسوی سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 03:48

میلاد همون اول نوشتم که تا پنجِ شهریور.

رضا ی.د سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 07:52

قبلا بهت حضوری گفتم اگه توقسمت سخت افزاری مجله(روزنامه نگاری و...)کمک بخوای همه جوره درخدمتم:)

محمد گلخندان سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 11:56

باشه من تا هفته آینده دو سه تاشون رو باز نویسی میکنم و میفرستم به ایمیلت .

milad سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 12:37

alireza man darbare filmaie eli o bikhod o bijahat mitoonam benevisam choon to in chan vaghte 3,4bar negah kardameshono rosh fek kardam darbare sakhtare filmname ham mitoonam benevisam.
nazaret chie roshoon kar koonam?????

علیرضا موسوی سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 13:46

بنویس میلاد، بنویس بفرست

امیر حیدری سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 18:06

درود بر تو که دنبال مطلب کبی نیستی. احسنت.

به دبیر و اشکان سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 20:41

چرا نظر من حذف شده؟
قدک خان؟
شکورم

من نظری رو حذف نکردم! :|
قدکساز

سید سجاد دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 00:16 http://www.roqe.ir

سلام. از وبِ "رقعه" مزاحم می شوم. ممنون از نظری که روی نقد "رضا امیرخانی " گذاشتید. خیلی خوب بود.
اما نظرت باید تندتر باشد. البته نقد من روی سهراب سپهری و صادق هدایت به شدت تند است و این نقد در برابر آنها بسیار ملایم است.
اما این که می گویید تجربه داستان نویسی داری یا نه. ربطی ندارد. نقد اثر خودآگاهی است و نوشتن ناخودآگاهی. منتقدان-من خود رامنتقد نمی دانم، مگر منتقد شدن الکی است!- با خودآگاهی و دانش کار دارند و نویسندگان با حس و دل. این که اسم رغن نباتی قو را آورده فضا سازی نکرده و تاریخ و جغرافیا نساخته. خیر! این ها کلاه برداری است.
باید ابتدا شخصیت خلق شود و ساخته پرداخته شود . بعد از آن، به واسطه آن شخصیت است که فضا در می آید و تاریخ وجغرافیا.
دوستان هنوز در بای بسم الله مانده اند. اگر دوست داشتی یکی از نقد های مرا -اخوان ثالث- یا سهراب سپهری را برای مجله بگذار.
باز هم سر بزن
ممنون

حق با شماست! و من الله توفیق!
محسن قدکساز

به قدکساز دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 09:48

شکورم
نمی تونی در نظراتی که در وبلاگ دیگرون می ذاری, از آدرس وبلاگ کانون طوری استفاده کنی مثل اینکه وبلاگ خودته
همین الان این بنده خدا به اشتباه افتاده و فکر کرده که وبلاگ (و حتی کانون) برای توئه.
نظرات از طرف کانون یا باید قبلا از کانون اجازه گرفته شده باشه یا در خود وبلاگ کانون گذاشته بشه که اعضای کانون بتونن بخونن
به نظرم این منطقیه
شکور-مسئول اساسنامه

امیر حیدری دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 19:38

به شکور
من که چیزی حذف نمی کنم.

عنوانش اشتباه شده بود
شکور

امیر حیدری دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 19:44

به قدکساز
چرااا از وبلاگ کانون استفاده کردی برای نظر گذاشتن؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعن کار عجیبی کردی. این وبلاگ ۲۰ تا نویسنده دیگه هم داره. تازه اگرم یه زمان خودت تنها نویسندش باشی بازم نباید از اسم کانون تو نظرات شخصیت استفاده کنی

من از اسم کانون استفاده نکردم! از اسم خودم استفاده کردم!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد