کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پشت صحنه تردید

نظرات 14 + ارسال نظر
سبا حق طلب یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 16:13

شکور یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 20:31

به به
اولین شرکت کننده از استان سرسبز رشت

پرنیان فلاح دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 17:37

خیلی باحال بود.اتفاقا منم اولین چیزی که با دیدن این عکس به ذهنم رسید مدیتیشن بود چون بیشتر از هر چیزی به مدیتیشن میخوره
راستی رشت هم به سلامتی استان شد؟؟؟
به سلامتی،تبریک میگم

سبا حق طلب دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 21:45

البته دومین نفر.اولیش مگه آقای چراغعلی نبودند?

اشکان دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 22:50

بنده انزلیچی هستم و خواهم بود...
فقط یک قمی ترک میتواند بگوید استان رشت و منظورش از تهران به بالا باشد...

شما جغرافیات ضعیفه برادر
ایران سه استان داره:
1- رشت
2- بندرعباس
3-قم(که تهران هم یکی از شهرستانهای تازه مستقل شده اش است)
شکور

ترابی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 23:31

مسعود زرگر دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 23:51

تعجب می کنم از حرف های شما،ایران یک استان دارد
اصفهان وبقیه هم دور ورش هستند.

اصلا حواسم نبود. ایران یه استان داره به نام اصفهان
و البت قم, یه کشور دیگه اس
شکور
-----------------------------------
و همه میدونن که همه ی این کشورها توی قاره خوزستان و توی فلات آبادان واقع شدن!

قدکساز

اشکان سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 15:01

والا من همیشه شنیده بودم جمعیت انزلی به همراه دهاتای اطرافش ۷۵ ملیونه...ولی نمیدونستم قمو اصفاهان تو یه قاره ی دیگه ن...

nafi3 saleh سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 17:11

عجب وطن پرستی ای بیداد می کند اینجا.....
چون هیچ تهرانی ای اینجا اعلام حضور نکرده بود لازم دیدم بگم ایران از دو استان بیشتر تشکیل نشده که شامل تهران و مشهد (وطن اجدادی ام!!!)میشه و بقیه ی استان ها جهت خالی نبودن عریضه وجود دارند.....

اشکان سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 22:09

نه خانوم اتفاقا اصلا بحث وطن پرستی مطرح نیست... این یه واقعیتیه که مردم به دو دسته تقسیم میشن...
کسایی که دوست دارن انزلی چی باشن و نمی تونن
کسایی که خیلی دوست دارن انزلی چی باشن و نمی تونن...!!!

مسعود زرگر چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 00:34

کلا اشکان آقا دید عجیبی داره،یا ملت رو به دسته مهندس و غیرمهندس تقسیم میکنه یا به دودسته انزلی چی و غیر انزلی چی

اشکان چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 01:44

میدونی مسعود جان...مردم به دودسته تقسیم میشن...
کسایی که دلشون می خواد مثل من بتونن مردمو به دو دسته تقسیم کنن
و نمی تونن
۲.کسایی که خیلی دلشون میخواد مثل من بتونن مردمو به دو دسته تقسیم کنن و نمی تونن...

مرادپور پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 14:05


خوشم میاد کوتاه نمیان آقای توپ شکن!!!!
بچه ها بیایید خودتون رو خسته نکنید،با شناختی که من دارم نتیجه درافتادن با آقای توپ شکن تسلیم شدنه!!!

nafi3 saleh جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 01:42

من که واقعا تسلیم شدم با این دسته بندی ها...و اعتراف میکنم جزء گروه دوم هستم
ولی به طور کلی "همه جای ایران سرای من است." حداقل این رو که قبول دارید؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد