کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاون مالی

هرکی دوس داره معاونت این سمت رو تو ترم تابستون داشته باشه لطفا تا چهارشنبه اعلام آمادگی کنه....

مسئول مالی کانون.

تشکرات.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیپور یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 17:16

اعلام آمادگی

سلیمیان یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 18:45

خسته نباشید خانوم باقری جان با این همه مسولیت

شکورم جمعه 7 تیر 1392 ساعت 22:11

من با چراغعلی صحبت کردم و قانعش کردم که برای این پست اعلام آمادگی کنه تا ترم بعد، مسئولش بشه.
این صحبت کردن رو باید شما انجام بدید ها...
شکور

شکور یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 00:16

با خانم ترابی هم صحبت کردم و ایشون هم به غیر از مسئولیت لوکیشن، برای سایر سمت ها آمادگی دارن...البت چندان نسبت به اساسنامه تمایل ویژه ای نداشتن
من ازشون خواهش کردم که اگه علاقه دارن در همون سمت مدیرت مالی بازم کاندید بشن
به نظرم ایشون برای ترم بعد هم مناسب هستن و ترم بعد یه معاون خوب باید تربیت کنن تا جایگزین اصلیشون بشن...
چراغ عضو خیلی آچارفرانسه ایه و احساس میکن باید سمت درشت تری داشته باشه یا کلا سمت نداشته باشه وقتی دوستان هستن
خانم علیپور هم خوبن.


شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد