کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بدرقه ی نامهربانانه بلاگ اسکای

خب،

الان یه مقداری میتونم عصبانی باشم

همونطور که میبینید بعد از به روز رسانی بلاگ اسکای، موضوعات پست ها حذف شده

گرچه دسته بندی موضوعاتمون همچنان توی وبلاگ نمایش داده میشه

نمیدونم امیدوار باشم که این ایراد برطرف شدنیه و باید به بلاگ اسکای فرصت بدیم یا باید باهاش کنار بیایم!!!

شاید هم با تغییر قالب این مساله رفع بشه(به این گزینه اندکی امیدوارم و اگه تا چند روز آینده مشکل رفع نشد امتحانش میکنم)


فقط امیدوارم اون همه زحمت من باد هوا نبوده باشه

من اولین روزای آشناییم با کانون، مساله ی موضوع بندی وبلاگ رو مطرح کردم و تا قبل از اون هیچ موضوعی تعریف نشده بود و پستی موضوع نداشت

و خودم اولش یه مدت وقت گذاشتم و تمام پست های قدیم رو سعی کردم موضوع بندی کنم، خصوصا دکترین ها، خاطرات، اساسنامه...

بعدش هم که تو این یک سالی که مسئول وبلاگ بودم خیلی سعی کردم این قضیه رو سر و سامون بدم

اگه نشه یه جورایی خیلی حالم گرفته میشه دم آخری 

 

مساله دوم اینکه من امکانات جدید بلاگ اسکای رو چک کردم

امکانی هست تحت عنوان "اتصال به دامنه" که در توضیحش نوشته شده که میتونه وبلاگ رو در یک آدرس وبسایت قابل دسترس کنه

البته من نمیدونم که آیا فقط  صرفا عنوان وبلاگ تبدیل میشه به سایت یا اینکه تغییر کلی تریه و دستمون بازتره!

دیگه به عمر مسئولیت من که قد نمیده ولی خب امیدوارم مسئول وبلاگ بعدی روی این زمینه یه تحقیقی کنه

بلکه ما هم  بدون از دست دادن محتواهای قبلی وبلاگ، "سایت" شدیم

 

مساله سوم هم اینکه من دقیق نمیدونم چه زمانی باید سمت رو تحویل نفر بعدی بدیم، ولی در هر حال، با پایان امتحانا من از آقای قدکساز خواهش میکنم که به جای من بیان(حالا یا تحت عنوان معاون وبلاگ تا شروع ترم جدید، یا اینکه همون مسئول وبلاگ از شروع ترم تابستون)

که توی تابستون اگر مورد و سوال و نکته ای وجود داشت وقت داشته باشم به ایشون انتقال بدم

و توی ترم جدید، دیگه مشکلی پیش نیاد به امید خدا

 

و آخرین نکته هم اینکه: من قبل از تحویل سمت، یکی دو تا پست باید در رابطه با "وبلاگ و آنچه در این یک سال راجع به وبلاگ گذشت و کارایی که من نتونستم انجام بدم ولی میشه امیدوار بود انجام بشه و کارایی که انجام دادم" بذارم...یادم نرفته

همین!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
ف. کاف پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 18:58 http://miyane-ghamhayam.blogsky.com/

سمت راست ته لیست کلیک کن روی برنامه های جانبی همه چی اونجاس :|

همه ی چی؟
اگه منظورتون مساله ی تبدیل به سایته، که خب میدونم اونجاست
فقط نمیدونم دقیقا چه جوری وبلاگ تبدیل میشه به سایت!
یعنی چه قدر واقعا "سایت" میشه!فقط یه تغییر نام و اتصال به دامنه نباشه
مسئول وبلاگ

جهان پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 18:58

ای بابا
بلاگ اسکایم بازیش گرفته ها!
پیش پیش نخسته سارا

شکورم پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 19:07

1- آرم رو هم حذف کرده و نمیشه آرم وارد کرد!!!
یعنی من هرچی امتحان کردم نشد

2- امکان انتخاب موضوع در مدیریت برای پست ها هست ولی اسم موضوع همراه پست در وبلاگ نشون داده نمیشه ولی در ذاتش دسته بنده شده

3- ترم ها ی کانون فیلم، در هر سال شمسی، سه ترمه. این ماده ای از اساسنامه است. بنابراین مسئولیت شما در انتهای این ترم تمام میشه و قدکساز مسئول وبلاگ از اول ترم تابستان یعنی با تمام شدن ترم اخیر هست
مگر اینکه مسئولیت شما یه ترم دیگه (برای ترم تابستان) تمدید بشه که به تمایل شما بستگی داره. چنانچه تمایل دارید اعلام کنید تا رای گیری انجام بشه

4- چنانچه به تمدید مسئولیتتون برای ترم تابستون علاقه دارید و در رای گیری هم رای آوردید، به محض پایان ترم اخیر موظفید تا سه هفته (یا دو هفته...دقیق یادم نیست) تا باز هم معاون خودتون رو معرفی کنید که البته میتونه قدکساز هم جزو لیست سه نفره ی شما باشه


شکور-معاون اساسنامه

مرسی از راهنماییتون
آره، دقیقا چون از اون طریق میشه به یادداشت ها رسید میگم شاید با تغییر قالب قضیه رفع و رجوع بشه!

در مورد ترم تابستون هم ، دیگه ترجیح میدم آقای قدکساز بیان و من فقط اگه مورد و ابهامی وجود داشت به ایشون کمک کنم
حنانی

محسن قدکساز پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 22:00

اتصال به دامنه یه امکان قدیمیه که تو سرویس های دیگه هم بوده و هست و صرفا با گرفتن یه آدرس و مشخصات دیگه، همین چیزی که ما تو وبلاگ میبینیم رو توی یک آدرس با دامنه خودمون نشون میده یعنی فرقی به حال ما نمیکنه!

این موضوع بندی هم چیزی بود که هر پُست رو صرفا به یک موضوع مرتبط میکرد که استفاده از برچسب های مشخص، باعث میشه بتونیم که هر پُست رو به چند مطلب مرتبط کرد!

خب پس اتصال به دامنه که هیچی!
ولی در رابطه با موضوع، غیر از امکان تگ ها که اضافه شده، موضوعات سرجاشون هستند
فقط دیگه توی پست ها نشون داده نمیشه
سوالم اینه که اختلاله یا عمدی بوده؟و قراره دیگه موضوعی نشون داده نشه اساسا؟

محسن قدکساز جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 00:00

نمیدونم برنامه شون چیه، ولی در مورد عکس وبلاگ، یه سری تلاش ها کردم که نشد، رفتم به چندتا وبلاگ بلاگ اسکای دیگه سر زدم و همه همین مشکل رو داشتن، با وجود اینکه جای عکس توی قالب ها تعبیه شده و توی لیست مدیریت اکانت خودتون توی بلاگ اسکای وقتی موس رو روی عکس سمت راست اسم وبلاگ میبرید نوشته تغییر لوگو، فکر کنم این اشکالات رو بعدا درست کنن!

محمدمهدی رسولی جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 00:44

ممنون از زحمات شما تو این مدت و عذر خاهی برای ناهنجاریهای گهگاه ما

:)
حنانی

شکور جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 22:10

برچسب چیست و به چه دردی می خورد و چجوری میشه ازش استفاده کرد؟

شکور

برچسب مثل موضوع بندی ه تقریبا
بهترین توصیفش اینه :یه جورایی شبیه کلمات کلیدی توی چکیده ی مقاله!
وقتی برای پست های مختلفات کلمات کلیدی/برچسب های یکسانی بذاریم، اونوقت وقتی روی اون برچسب کلیک میکنیم همه ی پست هایی که اون برچسب رو دارند میان!مثل اینکه مثلا روی موضوع "اساسنامه" کلیک کرده باشیم و همهی پست های تحت اون موضوع بیان
فرقش با موضوع در اینه که توی بلاگ اسکای فقط برای هر پست میشه یه موضوع انتخاب کرد، اما برچسب میتونه متعدد باشه
حنانی

سبا حق طلب شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 11:11

ناراحت شدم.
ترتیب نویسندگان هم به هم ریخته.اسم منم برده ته

توفیقی یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 10:11

سارا ترتیب نویسندگان وبلاگ بر چه اساسیه؟!

بر اساس خوشگلی!
:))))))))))))))

جهان
*****
والا فاطمه جان من خیلی فک کردم!
خیلی:)))
ولی نفهمیدم
یه فرض دارم که مطمئن نیستم و نمیتونم هم احرازش کنم
بسته به اینکه چه کسی اعضا رو دعوت کرده
من
آقای شکوری
یا کانون فیلم و عکس
و بسته به تاریخ این دعوت
که اینم مطمئن نیستم باشه!ولی الان هم بخاطر تغییر وضعیت نمیتونم چکش کنم فرضیه ام رو
تو هم بیا دیگه بهش فکر نکن:))
حنانی

به حنانی یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 12:49

و چه جوری میشه از برچست استفاده کرد؟
شکور

خودتون واژگان کلیدی رو مینویسید زیر پست،جاش موقع نوشتن پست مشخصه
حنانی

سبا حق طلب یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 15:48

ترتیب نویسندگان بر اساس تعداد پست هایی که گذاشتند بود ولی حالا که به هم ریخته گذاشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد