کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پوسترزنی داخل کانون

روزی که بازیگران دربند اومدن توی کانون،

وقتی میخواستیم راجع به اوضاع کمی و کیفی اکران هامون صحبت کنیم، به طور ناخودآگاه سرم رو بالا کردم تا از روی پوسترای نصب شده روی دیوار، فیلم هایی که اکران کردیم رو ببینم

و خب...اونجا کانکس نبود

و پوستری هم رو دیوار نبود...

شخصا فکر میکنم اون پوسترا خیلی مهم بودند توی معرفی ما به کسانی که میان داخل کانون...

می شود آیا ما دوباره روی دیوارهای کانون پوستر اکران هامون رو داشته باشیم؟

نه لزوما در سایز اصلی شون، 

امکانش نیست که مثلا توی یه فرمت کوچکتری، مجموعه پوسترهامون رو کنار هم قرار بدیم؟ مثلا میتونیم بر اساس سالی که اکران شون کردیم دسته بندی شون کنیم


نمیدونم این پست باید دقیقا خطاب به کی باشه!

نظرات 10 + ارسال نظر
مهرشاد پرهیزکار چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 22:55

بسیــــــــــــــار موافقم با حرف خانم حنّانی

اشکان چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 23:13

آورین...
به نظرم خطاب به مسئول اتاق کانون
اگه فایلی از پوسترای اکران باشه خیلی راحت میشه تو سایز کوچیک چاپشون کرد و ...

مرادپور پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:45

بله دقیقا! من خیلی پیش از شما تو فکرش بودم و حتی به آقای چراغعلی هم گفتم و ایشون مخالفتی نکردند. قراره ایشالا اگه فرصت بشه و خدا بخواد تو تابستون بیان و با همکاری هر کدوم از بچه ها که مایل هستن با عکسا و پوسترا روی در و دیوار کانون 1 حرکتی بزنن و تغییراتی بوجود بیارن...

جهان پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 15:05

من تابستون هستم و به آقای چراغعلی کمک میکنم

دلنــاز طلاکوب پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 17:54

آقای حیدری یه پیشنهادی رو مطرح کردن که اون طور که یادمه درست کردن یه آلبوم از کارهای انجام شده بود (از پوسترها)
به نظر من بسیار فکر خوبیه

سودابه باقری جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 15:16

به عنوان معاون کانکس فعلی اجازه هس من مسولیتش رو قبول کنم آیا؟؟؟

ســـــــــــــــــــــودابه!
تابستون تو مسئول اتاقی نه معاون!
اصلا برنامه با توئه!
باید زیر نظر تو باشه!
ولی به نظرم با پریماه هماهنگ باش!

جهان

میدونم، واسه همین نوشتم فعلی دیگه

سعید چ.ع جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 21:40

موافقم و با جان و دل در این "پروژه" همکاری خواهم کرد

شکور شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 10:59

قبلا پیشنهاد داده بودم که یه آلبوم آچهار برای این قضیه کنار گذاشته بشه تا پوستر آچهار هر اکران و پروژه درونش قرار بگیره و هر مدیر اجرایی هم موظف باشه که یک پوستر این شکلی براش آماده کنه برای هر پروژه اش.
شکور

دلنــاز طلاکوب شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 14:20

ببخشید آقای شکوری! اشتباه شد من فکر کردم پیشنهاد آقای حیدری بود!

به خانم طلاکوب یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:29

شایدم حیدری هم پیشنهاد داد! به شک افتادم! به هر حال میخواستم بگم که قبلا گفته شده بود
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد