کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کن !

در جواب موسوی که گفت آبی گرم ترین رنگ است بهترین فیلم از نظر منتقدین بود :

 نشریه معتبر هالیوود ریپورتر، « گذشته » اصغر فرهادی را شانس اول کسب نخل طلای کن معرفی کرد. همچنین نشریات گالا لوپاریزین/فرانس ۲۴ /ال پاییس وآر تی ال گذشته را به عنوان بهترین فیلم معرفی کردند... 

 

 تا جایی که من خوندم و دیدم اصلا حرف آبی هم مطرح نبود...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 18:55

او بی بی سی منتقده می گفت همین ابیه از نظر منتقدا رای اورده و احتمالا جایزه تحت تاثیر نظر منتقدا داده شده.
حالا گیج شدم

علیرضا موسوی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 19:28

اشکان عزیز اونی که من میگم واسه خود کنِ .و گذشته تووش پنجمه و آبی گرمترین رنگ است( که نخل طلا گرفت) اوله! + لینکش:
http://www.caffecinema.com/foreign-cinema/1392-02-26-10-16-55/166-1392-02-26-05-12-11/11302---------q-q------lr----.html

کاش اینو پُستش میکردی که جو کل کل تو وبلاگ بره بالا
قدکساز

اشکان سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 15:47

اوکی مرسی

سارا حنانی چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 15:58

باز هم یه لینک اشتباه
خیلی شکل نامناسبی داره وقتی کلیک میکنیم و لینک اشتباه،
اگه میخواید توی متنی که کپی میکنید متن لینک دارش به صورت متن عادی دربیاد و لینک نشه همون کلمه یا جمله که لینک داره رو سلکت کنید و از نوار بالای پست، گزینه ی درج یا ویرایش لینک رو انتخاب کنید و تمام فیلد های اون پنجره که باز میشه رو خالی کنید
من برای این پست و پست قبلیتون این کار رو خودم انجام میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد