کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

امتحانات- کانون

کانونی های عزیز توجه کنند....

کانون در ایام امتحانات، یعنی از تاریخ 6 خرداد تا 20 خرداد بسته می باشد.

اگه کسی تو این مدت با کانون کاری داشت با مسئول کانون و درباز کن ها تماس بگیرد و هماهنگ کند... (درباز کن ها: مرادپور،باقری، فرامرزی، شکوری، چراغعلی)

ممنون

مرادپور

نظرات 3 + ارسال نظر
xxxxxxxxxxxxx دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 19:51

سعید چ.ع سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 17:34

معنی کامنت جنابّ "خیلی زیاد ایکس" رو نمی فهمم. و دلیل تائیدشو هم.

خب من الان با تعجب رفتم سراغ پست، به هیچ وجه یادم نمیاد ک این نظرو من تایید کرده باشم!خصوصا که من حتما اسما رو چک میکنم موقع تایید
الان دو تا فرضه
یا کس دیگه تایید کرده(احتمالا خود جناب خیلی ایکس) یا من اشتباها براش تیک تایید زدم که یه ذره شک دارم اصن ندیده باشمش و تیک هم خورده باشه
منتها دیگه با کامنت شما نمیتونم الان حذفش کنم،چون کامنت شما بی معنی میشه
حنانی

سبا حق طلب سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 23:39

به نظر من لازم نیست انقدر سخت بگیری در تایید کردن سارا.خب اقا یا خانم x حالش از امتحان به هم می خوره !

ببین اگه رویه آقای شکوری یادت باشه هر کامنتی از طرف یکی از خارج از کانون میومد آقای شکوری توی پاسخ کلی سوال پیچش میکرد که شما کی هستید؟عضو کانونید؟ و اینا
البته نه اینکه نظر رو تایید نکنند ها، ولی میخواستن همه معلوم باشن که کین
خب من این کار رو نمیکنم چوت ما وبلاگمون رو در دسترس عموم قرار دادیم و همه کسانی که میخوننش از دانشگاه یا کانون نیستند و اگه مثلا یکی به اسم مریم یا م.ب هم نظر بذاره و نظرش مشکلی نداشه باشه تایید میشه و اگه اسمش خیلی ایکس هم باشه ولی حرف مرتبطی به پست زده باشه تایید میشه
ولی خب امثال این کامنت، که اسم اش و محتواش جفتش مفهومی رو نمیرسونه یه ذره مدل اسپم داره
ینی مستقیما راجع به محتوای پست هم نیست اسمش هم اسم ساختگیه
من از نظر شبیه بودن به اسپم گفتم
امیدوارم منظورم رو رسونده باشم
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد