کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درباره ی من و کتاب صوتی...!!

در اوج ناامیدی بودم.  بعد از همه اون تلاشایی که کردیم، میدونستم تک تک بچه ها منتظرن، منتظر اینکه کار مطلوبی ارائه بشه در نهایت. از چندتا از دوستام که دستی در صدابرداری سینما دارن کمک خواستم و واقعا ممنونم از لطفشون که بی مزد و بی منّت بهم کمک کردن.

با این حال...

کار به نتیجه ی اولیه ی خودش رسید و میشه گفت بخش مهمی از نگرانی هام حل شد، اما...

حالا نوبت رسیده بود به خروجی گرفتن 


فایل اولی...ok شد.

فایل دوم و سوم هم همینطور.

اما چهارمی، 3% که پیش رفت، متوقف شد. 

ساعت 03:25 شب!! 

کاملا ناامید شده بودم دیگه 

لپ تاپو روشن گذاشتمو در حالی که  بودم، رفتم لالا... 

صبح که بیدار شدم دیــــــــــــــــدم >>>  آره ---- خروجی گرفته شده!! 


و اینگونه بود که پروژه ی "کتــاب صوتــی ابری هــــا" مرحله ی بسیـــــار اصلی و مهم پَسا تولیدی خودش رو پشت سر گذاشت 


بزودی منتظر خبرهایی در رابطه با مراحل پایانی کار باشید... 


با احترام؛

--مهرشاد پرهیزکار--

نظرات 12 + ارسال نظر
سبا حق طلب یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 23:33


نه خسته
تابستون یه کتاب می نویسیم به اسم
ابری شدن چه مشکل،کچل شدن چه آسان[

بســـی بسیـــــــار موافقـــــم
خودمم کمکتـــون میکنم

محمدمهدی رسولی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:04

نه خسته مهرشاد جان

محسن قدکساز دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:07

خسته نباشید!

توفیقی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 10:59




خدا رو شکر

جهان دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:15

بسیار بسیار خسته نباشید

دلنــاز طلاکوب دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 14:12

خب خدا رو شکر!

امیر حیدری دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 16:15

مهرشاد پرهیزکار دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 19:32

ممنونم دوستان

سعید چ.ع دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 20:45

کچل شدن را ساده نگیرید خانم!
مهرشاد، دستت طِلا.

پیروزبخت دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 23:51

دست و جیغ وهوراااااااااااااا
هوله هوله هوله هوله

راد سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:31

شادمهر باباس!

رادِ بابا، سپاس تــــــورا
و گر تو دگر بــــــــار مرا شادمهر بخواندی، من توراخواهم کُشت فرزندم

سودابه باقری جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 15:09

خسته نباشید به شما و سبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد