کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دربند، در بند بلیط فروشی

الان که دارم این متن رو مینویسم عده ای از بچه ها که لطف کردن واسه کمک اومدن، دارن به پروسه ی بلیط فروشی کمک میکنن.

اما من هنوز هم به کمک بیشتری احتیاج دارم. الان تراکت های 2تا سلف پخش نشده.

برای تبلیغات اس ام اسی و ایمیلی احتیاج به کمک دارم. دیروز به خاطر این که نیرو کم بود، کلی از کارهای وقت گیری رو انجام دادم که اگر کس دیگری انجام میداد من میتونستم به کارای مهمتر برسم. الانم باید برم جلوی دانشکده خودمون که بلیط بفروشم چون نیروی اونجا کمه.

فعلا.

نظرات 2 + ارسال نظر
zahra یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 13:13

chera man raftm selfe dokhtara teraket pakhshidam va tablighate zabani

راد یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 18:43

ممنون خانم شاهتوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد