کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

که با این در اگر دربند در مانند، درمانند


در ادامه عکس بنر 2X3 را هم میتوانید ببینید!

نظرات 7 + ارسال نظر
مسعود زرگر پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 19:47

ایول بابا ، چه کردی!

حسابی واسه پرسشنامه و نظرسنجی تو این اکران فکر کن ها!
رادم

سبا حق طلب پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 19:49

ایول.خ باحال شده

سبا حق طلب پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 19:53

نوشتین بهترین بهترین فیلم؟تو اولی

یعنی دیگه تهه فیلم!
راد سوتی

سبا حق طلب پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 20:00

اولی بلیطه ؟

yasamin جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 01:12

من دارم درست می بینم!؟اون پایین تو یکی از طبقات کمده نوشته : "که با این در اگر دربند درمانند درمانند!"




راد

سارا حنانی شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 23:15

اون پوستری که عکس نداره و فقط متنه وتوی کلمه ی دربند تصاویر فیلم رو گذاشتید خیلی بهش انتقاد دارم
جلوی دانشکده ی ما فقط از این پوستر زده شده
فقط متنه
ینی امروز خودم هم مجبور شدم توی متن بگردم تا تاریخ و ساعت اکران رو پیدا کنم
هرکسی رو میدیدم که پای پوستر وایساده گیج شده بود و اول فکر میکرد تاریخ بلیت فروشی همون تاریخ اکرانه
اون همه اطلاعات لازم بوده که توی پوستر بیاد؟
چرا رنگ و فونت تاریخ اکران که از همه مهمتره فرق آنچنانی نداره؟

سارا حنانی شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 23:17

این شعره توی کمد، به روایت فامیل دوره یا حافظ؟
چون حافظ که میگه :" که با این *درد* "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد