کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رأی گیری- معاون مسئول لوکیشن

سلام...  

من معاون خودم (مسئول لوکیشن) رو برای ترم تابستون اعلام می کنم. لطفاً نظرات موافق یا  

 

مخالف خودتون رو در مورد سودابه باقری تا جمعه اعلام کنید.   

 

ممنون... 

مرادپور مسئول لوکیشن



 مجموع افراد دارای حق رای برای این رای گیری 39 نفر است و حداقل تعداد افراد رای دهنده برای مشروعیت این رای گیری 9 نفر.


از تمام دوستان حق رای دار که به وبلاگ سر میزنن تقاضا دارم که لطفا رای بدن.



مسئول حق رای با هماهنگی مسئول لوکیشن!!


نظرات 13 + ارسال نظر
محسن قدکساز سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 07:53

کاملا موافق

سبا حق طلب سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 18:15

موافق.چرا مخالف؟

شکور سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 19:09

خانم باقری امکان سر زدن به اتاق کانون رو در تابستان چه اندازه دارن؟
شکور

حق رای داران این رای گیری سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 23:16

فرامرزی
شکوری
مشعشع
مرادپور
طلاکوب
باقری
ترابی
یوسف دوست
جهانی
فیتی زاده
حنانی
صفایی
عطارپور
حیدری
سلیمیان
پیروزبخت
علی پور
چراغعلی
بشیری
گلخندان
دلیاری
زین ال
توفیقی
حق طلب
ملک محمدی
محبوبی
دواچی
نجاتی
عبداللهی
علایی
پرهیزکار
فلاح
کریم زاده
حق طلب (سارا)
کیانی
رحمانی
شاه مهدی
ضمیری
همایون روز

مجموع : 39 نفر

حداقل رای دهندگان برای مشروعیت رای گیری: 9 نفر


مسئول حق رای

سعید چ.ع چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 01:26

موافق

سودابه باقری چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 01:38

من تابستون رو تهران خواهم ماند
و با تقریب خوبی فک کنم حداقل هفته ای 1 روز رو دانشگاه و کانون باشم، به نظرتون واسه این مسئولیت کافیه؟؟ با توجه به اینکه تابستون خیلی کاری نیس و سمت از ترم پاییز به خانم مرادپور برگردانده خواهد شد

جهان چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 09:59

چون سودابه تابستون قراره تهران باشه موافقم

سارا حنانی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 18:15

موافق

راد چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 22:45

موافقم دیگه

شکور پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 11:09

یک روز در هفته برای مسئول لوکیشن بسیار کمه
آیا گزینه ی دیگری که بتونه بیشتر به کانون سر بزنه نداریم؟
ما الان یک کاندید برای پست کتابداری داریم که بیشتر به کتابخانه سر میزنه و اگه اینطور باشه بهتره که همون ایشون اگه تمایل داره مسئول لوکیشن هم بشه
ولی تجربه اش کمه
گزینه ی سومی نیست؟
هر جفت این گزینه ها به علت های خاص خودشون برای سمت لوکیشن حتی در تابستان، خیلی مناسب نیستن... به نظر من خانم مرادپور یه تفحصی بکنن ببینن گزینه ی بهتر نیست؟
درضمن قانونا موظفن که سه گزینه پیشنهاد بدن نه یه گزینه
شکور

سبا حق طلب پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 23:04

من مایل نیستم مسوول کانکس شم اما یه روزایی می تونم در باز کن باشم

جهان جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 21:35

منم یه روزایی میتونم در بازکن باشم انشاا...

سودابه باقری جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 22:06

مگه تو مدت تابستون چقد کانون فعالیت داره؟؟؟
چون پری گفت مدت تابستون تقریبا کاری نیس من قبول کردم، وگرنه داشتن یا نداشتن این پست خیلی برام فرقی نداره، اگه نیاز هس که مسئول بتونه روزای بیشتری بیاد کانون بهتره من مسئول نشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد