کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نشریه در ادامه

به دلایل زیر من فکر میکنم که نشریه بیفته برای ترم بعد بهتره:  

 

۱-کم تجربگی من 

۲-مطالبی که رسیده خیلی خیلی ویرایش میخواد و وقت میگیره که یه متن درست حسابی ازش در بیاد و جای کار داره.

۳-برای بخش سوم یعنی بخش ایرانمون هیچ مطلبی نرسیده و بطور کل خالیه. 

۴-شماره ی اول بنظر من خیلی مهمه چون از همون اول میتونه دید مثبت و خوبی یا بدی به کسی که میخونه بده. 

۵-وضعیت دانشگاه (فشرده شدن امتحان ها و کلاس ها) برای چاپ نشریه چندان مساعد نیست.

 

 

از همه ی کسانی که تا این لحظه به نشریه یاری رساندند صمیمانه تشکر میکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 15:10

آورین

توفیقی یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 19:07

تصمیم عاقلانه ایه.

جهان یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 20:59

باریک
جلوی دانشکده نگرانم کردید یه لحظه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد