کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مشکل سوم!

خب

عرض شود خدمتتون که

این فرستادن ایمیل های گروهی تبلیغاتی یه مقدار داره خارج از توانم میشه

به چند دلیل:

1. جیمیل مشکل لود کردن داره و کلا زیاد راه دست من نیست ولی راحت تر میشه باهاش ایمیل گروهی فرستاد منتها ظاهرا تصمیم داره هر چن روز یه بار باز بشه! و این یعنی هروقت اراده کردیم نمیتونیم میل گروهی بفرستیم!

2.یاهو مشکل لود کردن نداره ولی نمیشه باهاش ایمیل گروهی فرستاد وگرنه اسپم تشخیص میده و دی اکتیوت میکنه

3.من دست دردهای شدیدی دارم که کار با موس و تایپ و اینا بدترش میکنه

4. آقای شکوری به من سرخط اخبار رو میدن و من متنش رو هم خودم باید فکر کنم و خودم باید تایپ کنم(ارجاع به مشکل سوم) و تازه برای گرفتن اخبار دقیق تر و غیره منو ارجاع میدن به مدیر پروژه ها که این یعنی باید اس ام اس هم بدم(ایضا ارجاع به مشکل سوم و مشکل دیگه ای به اسم طولانی شدن کارها)

5.با اینکه فکر میکنم به دفعات گفتم یه مقدار با مساله ی "تلفنی حرف زدن" مشکل شخصی! دارم، در رابطه با کارهای وبلاگ زیاد به من تلفن زده میشه و با این قضیه زیاد راحت نیستم.(مشکل شخصیم هم چیزی نیست جز اینکه از تلفنی حرف زدن اساسا خوشم نمیاد و سختمه)

6.جمع آوری آدرس ایمیل ها از ایمیل قبلی کانون هم به کارهام اضافه شده که این هم یه جورایی مرتبط با مشکل سومه


یه جورایی تو فکر تسلیم زودتر از موعد کارها به معاون هستم

مگر اینکه کار ایمیل ها تا بیفته روی روال، دست یه نفر دیگه باشه

حالا ممکنه اینا رو بخونید و بگید همچین فیل هم هوا نمیکنم...نمیدونم قضاوت شما چی میتونه باشه ولی برای الان من و خصوصا با وجود مشکل سوم یه مقدار زیاده



نظرات 3 + ارسال نظر
سلیمه رحیمی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 16:02

با Outlook آشنا نیستین؟ شاید بشه راحت تر باهاش ای-میل فرستاد

نه متاسفانه!
حنانی

yasamin پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 18:04

رو من می تونی واسه تایپ ایمیل ها حساب کنی! (البته متنش آماده باشه من فقط تایپ کنم!)

خب همون شرطی که تو پرانتز گفتی نصف مشکله!
با این حال مرسی از پیشنهاد کمک
حنانی

جهان پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 22:37

کمک خواستی بوگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد