کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتخابات معاون مسئول ارتباطات اینترنتی!

خب از اونجا که ظاهرا فرد جدیدی علاقمند به سمت معاونت ارتباطات اینترنتی (و بزودی مسئول اصلی این سمت) نبود، کاندیداهای من همون افراد مذکور قبلی هستند:


1. محسن قدکساز


2.سبا حق طلب


لطفا رای بدهید...


نظرات 17 + ارسال نظر
سارا حنانی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 00:51

من خودم به آقای قدکساز رای میدم چون آشنایی بیشتری با محیط مجازی دارند( بر اساس گفته ی خود سبا که زیاد آشنا نیست میگم)

و از اون جا که ظاهرا قراره ارتباط اینترنتی راه جدید تبلیغ برنامه های کانون باشه بنابراین من فکر میکنم مسئول این سمت کارش سنگین تر میشه و ممکنه من نتونم تو این مدت کمی که قراره این روش رو راه اندازی کنیم تمام مسائلش رو خودم یاد بگیرم که بخوام به معاون یاد بدم.پس چه بهتر که خودشون آشنایی بیشتر داشته باشند

فاطمه توفیقی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 10:57

سارا راه جدید تبلیغ برنامه های کانون چیه؟
چقد این سمت رو سنگین میکنه؟


پایان رای گیری تا کِی اِ ؟!

ایمیل گروهی فرستادن برای تبلیغ اکران ها و کلاسها و اعلام اخبارها

خب نسبتا سنگین تر میکنه دیگه، دیگه فقط تایید نظرات و چک کردن وبلاگ نیست، در حقیقت بررسی هر روزه ی ایمیل کانون و فرستادن ایمیل هم هستش

پایان رای گیری هم من نمیدونم، 2 روزه مهلتش مث اینکه؟؟؟
من آخر جریان مهلت رای گیری رو یاد نگرفتم
حنانی

امید جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 11:40

قدکساز

علیرضا موسوی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 14:43

قدکساز

به سارا جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 14:54

حداقل 48 ساعته (یعنی 2 روز) ولی چه نیازی تو از حداقل استفاده کنی؟
معمولا برای رای گیری ها بچه ها نهایتا بعد از 4 روز به اون پست برای رای گیری سر نمی زنن پیشنهاد می کنم 4 روزه کن رای گیریتو.
(ساعت هم براش مشخص کن تکلیف من روشن شه )

راستی به قدکساز رای میدم

جهان-مسئول حق رای

پس 4 روز، از ساعت ثبت مطلب
حنانی

حق رای داران این رای گیری جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 15:28

فرامرزی
توپ شکن
شکوری
قدکساز
مرادپور
باقری
یوسف دوست
جهانی
موسوی
صفایی
عطارپور
سلیمیان
تدریس
زرگر
پیروزبخت
عسگری
سلیمی
علی پور
چراغعلی
گلخندان
توفیقی
حق طلب
ملک محمدی
محمود رضایی
دواچی
نجاتی
عبداللهی
رهبری
اوضح
پرهیزگار

مجموع 30 نفر

***توجه:
براساس رای گیری پست زیر:
http://filmclub-sbu.blogsky.com/1392/01/23/post-2259/

یک چهارم حق رای دارها باید در این رای گیری شرکت کنند تا این رای گیری مشروعیت پیدا کنه.

حداقل 7 نفر باید در این رای گیری شرکت کنند.

مسئول حق رای

مسعود زرگر جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 17:41

محسن قدکساز

توفیقی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 18:35

سبا حق طلب
به نظرم کسی که میتونه وبلاگو مدیریت کنه،از پس ایمیل فرستادن هم برمیاد.
از خودش هم که پرسیدم،جواب مثبت داد!

از طرفی،همونطور که سارا حنانی گفت،قراره مسئولیت سنگین بشه.پس کسی بهتر انجام میده که وقت آزادتری داشته باشه و کسی وقت آزادتری داره که مسئولیت کمتری تو کانون داشته باشه

هر وقت هم که اومدم وبلاگ،سبا سر زده بود.
کلا تو وبلاگ پلاسه! این یه ویژگی اساسی مسئول وبلاگه.

الان یه توضیحی بدم من
من نگفتم سبا نمیتونه
گفتم بر اساس گفته ی خودش، آشنایی کمتری داره (نه اینکه اصلا چیزی بلد نباشه، اصن خودم بهش پیشنهاد این سمت رو دادم) و از اون جا که من خودم هنوز بالا پایین اتفاقات و مشکلات محتمل(تاکید روی این واژه ی محتمل) ایمیل فرستادن رو تجربه نکردم پس نمیتونم به کس دیگه هم انتقال بدمش(ضمن اینکه میدونم ایمیل فرستادن کاری نداره و قطعا سبا میتونه انجامش بده)
حنانی

سبا حق طلب جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 18:39

حق طلب

ترابی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 18:46

قدکساز
چرا من حق رای ندارم

به سیما جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 22:54

توو دو جلسه ی متوالی نبودی و اسمتم جزو فعالین کسی اعلام نکرد!
اما!
از اونجایی که مدیر مالی کانون هستی دبیر باید فعالیتت رو تایید کنه که من دیشب پیام دادم اعلام فعالین کنید اما جواب ندادن!
خلاصه انا المسئوله المظلومه

مسئول حق رای

شکور شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 08:49

من از فعالیت قدکساز در سمت مسئول کامپیوتر اصلا راضی نیستم
خانم حق طلب فعلا که در پروژه شون دارن خوب کار میکنن

بااین اطلاعات کم چاره ای جز انتخاب خانم حق طلب ندارم

اصلاحیه شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 19:12

3 نفر دیگه جزو حق رای دارا بودن که بعد از گذاشتن کامنت قبلی متوجه شدم که یکیشون از دستم در رفته و 2 تاشون هم مسئولین بعدا ااعلام کردن.
زین ال
ترابی
حنانی

مجموع 33 نفر

حداقل آراء مشروع : 8 نفر از حق رای داران


مسئول حق رای

اشکان شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 20:51

قدکساز

راد یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 01:14

قدک

سودابه باقری یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 11:44

محسن قدکساز

علیپور یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 16:18

خانم حق طلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد