کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیش درآمدی بر انتخاب معاون مسئول ارتباطات اینترنتی!

اندر احوالات معاون مسئول وبلاگ

من توی این چند روزه به تعداد زیادی از بچه ها که فکر میکردم ارتباطشون با وبلاگ و اینترنت خوبه و از پس این مسئولیت برمیان و توی کانون هم فعالیتشون مشهوده اس ام اس دادم

تقریبا همه رد کردند


البته کاندید شدن برای یه سمت کاملا اختیاریه و تو کانون هم که دمکراسیه، ولی قضیه اینجاست که کاش فقط میگفتند علاقه ندارند به این سمت(همون طور که بارها من موقع رد کردن کاندید شدن برای سمت معاون مسئول اساسنامه این رو گفتم)

ولی اینکه بدون تجربه ی این مسئولیت راجع به سخت بودنش و مسئولیت خیلی سنگینش(که به نظر من با حضور معاون و در صورت نیاز یک جلسه آموزش حضوری با من کاملا حل میشه) حرف میزنن برام عجیبه

به هر حال,

من الان یک کاندید قطعی دارم:

آقای محسن قدکساز

و یک کاندید که هر یک ساعت یه بار نظرش عوض میشه:

سبا حق طلب


 اگر کسی هست که من جا انداختمش و بهش اس ام اس ندادم ولی خودش به این سمت علاقه داره و فکر میکنه از پسش برمیاد لطفا طی دو روز آینده تو کامنتای همین پست اعلام کنه

بعد از این دو روز، من کاندیداها به رای میذارم


نظرات 6 + ارسال نظر
سبا حق طلب شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 23:52

واقعا که سارا.من یه بار نظرم عوض شد فقط

یه بار فقط؟؟؟ خداروشکر اس ام اس هاش موجوده
حنانی

مسئول حق رای یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 10:16

به سارا:
این یه رای گیریه؟
اگه رای گیریه چرا زمان پایان نداره؟
من حق رای دارای این رای گیری رو بذارم یا نه؟

نه رای گیری نیست
پیش درآمده
توضیح دادم که
فقط واسه اینه که اگر کس دیگه ای میخواد اعلام کاندیداتوری کنه اعلام کنه
حنانی

جهان یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 12:03

اوکی فهمیدم.به خاطر موضوع پستت دچار اشتباه شدم.آخه شاخکای رای گیری سنجم به موضوع رای گیری ها و نتایج حساس شده

سبا حق طلب یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 12:20

آره موجوده .من قطعی نگفته بودم از اول که بعد بگم نه.اشتباه برداشت کردی .چندتا سوال پرسیدم برا این سمت.گفتم شنبه می گم بهت شنبه هم گفتم آره بعد گفتم نه.بعد گفتم آره. شد یه بار
تازه دلیل منطقی هم آوردم

گفتم یا نگفتم؟

توفیقی یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 15:50

سبا؟

سبا!

یک+یک+یک که میشه سه !

توفیقی یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 16:31

بازم میگم مسئولیت سنگین.
سارا من با اینکه چهار ساله وبلاگ شخصی دارم و مرتب توش مینویسم ،نشده تو یک ماه، "هر روز" بهش سر بزنم. یا نخواستم یا نتونستم. چون الزامی برای انجامش نداشتم.اما مسئولیت وبلاگ کانون این حرفا رو نداره،وقتی قبول کردی،"باید" انجام بدی.چه حال نداشته باشی،چه شب عید باشه و بحثی مثل کامنت طولانی آقای شکوری و توپشکن پیش بیاد.
علاوه بر نظرات،مطلب بچه ها هم هست.
بارها دیدم تذکر دادی چرا عنوان نداره،موضوع انتخاب نکردی و ...
پس وبلاگ کامل چک میشه.
حالا این وضعیت رو تو ماههایی مث بهمن که آمار پست های وبلاگ بالاتره درنظر بگیر
[صدای خرد شدن استخوان های مسوول وبلاگ زیر بار مسئولیت!]
با وجود این، میگم اینا مسئله ایی نیست.علاقه که باشه،همه چی حله!
موضوع سر اینه که تازه معاون حق رأی شدم و با معاونت وبلاگ میشه دومیش.
من ترجیح میدم کسانی مسئولیتی رو بپذیرن که سمتی ندارن و در عین حال ویژگی هاشو داشته باشن. و از این جهت سبا رو از خودم سزاوارتر میبینم.

فاطمه جان من اصلا منظورم شخص خاصی نبود
من یه خیلیا گفتم و جواب همه تقریبا همین مدلی بود و اصلا نیازی نبود که این توضیح رو بذاری

منم که عین حرف خودت رو میزنم،میگم فقط کافیه بگید به این سمت علاقه ندارید والسلام...
در مورد مشکل هر روز سر زدن هم همونطور که توی خود پست گفتم حضور معاون وبلاگ برای همینه
اگه منو میبینی که این همه مدت بدون معاون این کار رو کردم خب چون میتونستم هر روز سر بزنم و فکر کنم تو این دو ترم که مسئول هستم فقط دو سه دفعه نشده وبلاگ رو خودم چک کنم
ولی کسی که میدونه هر روز نمیتونه، از معاونش بیشتر کمک میگیره و تقسیم کار میکنه یه جورایی

در مورد چند سمتی بودن هم بعضی مسئولیت ها اصلا تداخل نداره...همونطور که الان آقای قدکساز کاندید شدن

مهم ترین ویژگی این سمت(بعد از استمرار نسبی دسترسی روزی یک بار به نت) آشنایی با محیط نت و وبلاگ نویسی هست و همین که خودت میگی وبلاگ داشتی این مزیت خیلی بزرگیه و من به یکی دیگه از بچه های کانون که خودشم وبلاگ داره گفتم و اون هم رد کرده
با این حال مرسی از توجهت
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد