کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نشریه

1-سعید چراغعلی

2-محسن باقرزاده

3-خودم

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید چ.ع یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 20:09

همه دوستان، فارغ از نژاد و جنسیت و رشته تحصیلیشون، مستحضر باشن که من برای بخش جانبی نشریه نیاز به همکاری دارم. ایده‌م هم اینه: یه کار بینارشته‌ای بین سینما و رشته های دیگه. مثلاً خودم در نظر دارم با دو-سه تا از دوستانِ معماری یه حرکتی بین معماری و سینما بزنیم، یه خط و ربط هایی پیدا کنیمف تاثیراتشون رو هم، یا حتی مفاهیم مشترکشون رو. تا الان هم موفق شدم خانوم ترابی رو گیر بیندازم من بابِ حرکتی مشابه بین شیمی و سینما (نخندین، بسیار می تونه مرتبط باشه اگه مفهومِ "سنتز" رو در نظر بگیریم....) موضوعات می تونن حتی به یه فیلم و یا حتی یه سکانس هم ریز بشن. اینجا بخش آزاده، آتش به اختیار خود شماست.
زیاده عرضی نیست.

شکور دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 10:50

پایان نامه ی من رابطه ی حقوق و سینما بود
اگه به درد میخوره بوگو
شکور

وحید کلیائی دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 17:59

سلام.
امروز ناخواسته در جریان درومدن نشریه قرار گرفتم. خودم هم از بچه های معماریم. با کمال میل حاضرم هر کاری از دستم برمیاد انجام بدم. در زمینه مقالات و (تا اندازه ای) طراحی دستی دارم. بیشتر مایلم بنویسم. ویراست مقالات رو هم تا اندازه ای که سوادم (و البته وقتم) اجازه بده می تونم انجام بدم.
راستی از راه نرسیده یه پیشنهاد هم دارم: به نظر من این قضیۀ شیمی و سینما (اگر هم ربطی به هم داشته باشه) رو بی خیال شین. از همین ابتدای نشریه بهتره به جای فیل هوا کردن، یه کار شسته رفته و ترو تمیز و جمع و جور درارین؛ حرف هایی بزنیم که دقیقا" می فهمیمشون. نه اینکه به دنبال ربط دادن هر چیزی به حوزۀ کاریمون باشیم. به نظر من اینجور سخت گیری ها به اعتبار مجله کمک میکنه. تجربه نشون داده وسواس به خرج دادن به جای انجام دادن کار به هر قیمتی، کیفیت کار رو به میزان قابل توجهی افزایش میده. این رو هم بدونیم توی دنیای امروز همه چیز به هم ربط داره!. اما این توجیه خوبی نیست.
من رو ببخشید که اینقدر رک حرف میزنم. عادتمه.
پیروز باشید.
وحید کلیائی

سعید چ.ع سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 22:22

جناب کلیائی عزیز، اگر از دوستان دانشکده باشین که توفیق زیارتتان تا الان حاصل نشده، و اما بعد،
نقل، نقل فیل هوا کردن نیست. نقل استفاده از دانشمونه. هر کسی می تونه راجع به سینما بنویسه ولی یک معمار می تونه بین سینما و معماری ربطی پیدا کنهف و ایضاً شیمی (که با صحبت هایی که با خانم ترابی انجام شد من بسیار انتظاز یک مقاله جذاب رو دارم....) بله، میشود خرطوم فیل را به مکاشفاتِ یوحنّا ربط داد، ولی اگر یک کاردینال یا اِوانجلیست یا حتی یک زیست شناس این ارتباط را کشف کند ارزش این کشف معلوم می شود. و دیگر اینکه ما می توانیم قربان. ممکنه باورتون نشه ولی زیتون "مستحضر باشید نشریه انجمن اسلامی دانشکده رو عرض می کنم" از تعریف پروژه های بزرگ آغاز شد تا به جایی رسید که مورد تائید بزرگان قرار بگیرد. وسواس بسیار داشتیم ولی دست و پایمان را هم نبستیم. گرچه من عرض کرده بودم که آتش به اختیار است، و فعلاً محدودیتی در نوشتارها وجود ندارد، و من به شخصه از خواندن مقاله شما در موضوعی که دقیقاً متوجهش شده اید بسیار استقبال می کنم و مطمئنم جایگاه خود را در نشریه پیدا خواهد کرد.
صراحت لهجه مرا ببخشایید.
شکورا، اتفاقاً در نظرت داشتم، چارشمبه صحبت می کنیم بسیار.
زیاده عرضی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد