کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مساله ی بغرنج پاسخ به نظرات!

دوستان وبلاگی کانون

هرچند به نظر من راجع به این مساله به اندازه کافی قبلا بحث شده ولی از اون جا که آقای شکوری اعتقاد دارند قضیه خیلی روشن نشده و بنابراین شاید کسان دیگه ای هم چنین نظری دارند یک بار دیگه اعلام میکنم:

1- هیچ کس اجاز نداره برای نظرات تایید شده پاسخ بگذاره و در صورت مشاهده برخورد میشه!

2.تا میتونید برای نظراتی که هنوز تایید نشدند هم پاسخ نذارید. "تا می تونید" به معنی اینه که بهتره نذارید ولی اگه پاسخی گذاشتید که نظر اصلی رو غیر قابل تایید نکرد، من هم تذکری نمیدم و نظر رو تایید میکنم.

ترجیحا تنبلی رو کنار بذارید و این کار رو نکنید چرا که "ممکنه" عواقبی داشته باشه مثل غیر قابل تایید شدن نظر اصلی.

(به قول آقای شکوری:«استحباب در عدم استفاده از "پاسخ به نظر" برای نظرات تایید نشده» و میشه اینجوری هم گفت به نظر من: «اکراه در استفاده از "پاسخ به نظر" برای نظرات تایید نشده»)


اگر همچنان ابهام یا نقدی است تو کامنتای همین پست مطرح کنید.


نظرات 3 + ارسال نظر
شکور جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 14:21

متشکرم.شکورم

پیروزبخت جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 16:51

امان از مباحثه دو حقوق دان!
چیشیه این کلمه ها ک میگید؟!
حالامن ک فهمیدم برا بقیه میگم

موسوی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 19:52

بنظر من حداقل برای نویسنده ی پست این اجازو بزاریم که برای نظرهای تایید نشده که پاسخ نیاز داره پاسخ بده.و حالا اون کسی رو که صاحب پسته و به نظرهای تایید نشده ی پستِ خودش که نیاز به پاسخ داره جواب میده،توجیه کنیم که طوری جواب نده که نظر بطور کل غیرقابلِ تایید بشه.

این هم نظر قابل توجهیه
میشه روش بحث کرد
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد