کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لطفا اعلام کنیــــد :

این پُست ،پستِ مهمیّه .


اول اینکه واسه نقد نویسی، مرور نویسی و کلن نوشتن درمورد و مربوط به فیلم ها بگید که توو کدوم بخش ازین چهاربخش توو اون پستی که قبلا" گذاشتم دوست دارید کار کنید و بنویسید .


دوم چیزهای دیگه ای که میخوایم:تایپست،ویراستار ادبی،ویراستار املایی،صفحه آرا،گرافیست،مترجم،فروشنده(کسی که بتونه بعد از چاپ توو فروش کمک کنه)، اینا مهم هاش بود .الته چیزهای دیگه ام حتماهست که من یادم رفته . . .اگر شما به ذهنتون  میزسه بگید.


متاسفانه اگر از بچه های کانون استقبال کم باشه مجبوریم فراخوان بدیم . . . 



شماره موبایل و ایمیل یادتون نره .

نظرات 15 + ارسال نظر
سعید چ.ع یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 22:58

در ترجمه مقالات، و صفه بندی می تونم کمک کنم.
به خودتم گفته بودم البته.
هم مشاره و هم ای میلمم که داری.
مبارکه پس :)

سارا حنانی یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 23:43

ویرایش هاش با من
هم ادبی هم املایی هم هر نوع دیگه ای!

سبا حق طلب دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 00:15

من دوس دارم تو قسمت چهارم مخصوصا ارتباط سینما و ادبیات مشارکت داشته باشم مشارکت یعنی مطالعه در این مورد و نوشتن نتیجه تحقیقات ترجیحا مشارکتی که وقت کمتری بگیره ازم

حسین فلاح دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 00:36

بخش اول و دوم رو (تو اون یکی پست) هستم البته اگه بدرد بخورم
مخلصم

محسن باقرزاده دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 11:10

من توو بخش اول و نوشتن نقدها و مقالات هستم .
همچنین دبیر بخش جهان.

جهان دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 21:12

من و خانم مرادپور تو کار تایپ هستیم در خدمتتون.

محسن قدکساز دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 21:16

من تو بخش 4اُم علاقه مندم کار کنم.
تو کارای گرافیکی هم اگه ی آدم بی تجربه ب دردتون میخوره هستم.

جهان دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 21:17

شمارمو که دارید
ایمیل:
p_jahanipoor@yahoo.com

موسوی دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 23:41

از اعلام حضور کنندگان کمال تشکر رو دارم .مرسی

محمد گلخندان سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 10:17

منم هستم

مصطفی طلائئ سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 12:27

سلام من عضوکانون نیستم اما میخوام توبخش دوم وسوم فعالیت کنم.بامن تماس بگیر:۰۹۳۹۷۵۷۱۲۵۴

سلیمه رحیمی سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 16:10

من قبلا سردبیر و خبرنگار بودم (کارشناسی). در نتیجه تایپ، صفحه آرایی (Word) و مخصوصا ویراستاری نشریه کردم.
شماره و ای-میل من رو هم که دارین.

ترابی چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 19:46

خیلی دیر دارم اینو میبینم
برای ترجمه و فروش و کارای دیگه ای که ممکنه بتونم حتما کمک میکنم

شکور شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 07:32

به غیر از ترجمه تو بقیه ی امور میتونم کمک کنم ولی برنامه ریزی دقیق نمیتونم بدم چون زندگیم تو ثبات نیست
ولی درمورد تایپ قبلا با هم صحبت کرده ایم
درمورد نوشتن مطالبی از سینما هم یه پایان نامه ی قطور دارم دیگه... مطلب کم آوردی میتونیم از اون استفاده کنیم اگه دیدی به درد میخوره البت
شکور

سبا حق طلب دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 23:27

من انصراف می دم با عرض پوزش . زیرا فکر می کنم نمیرسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد