کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من خستم واقعا

بچه واقعا من خستم

خسته از همه چی

در چندماه گذشته بنا به دلایل زیادی درگیر بودم و دیگه باطریم تموم شده و نیاز به فقط یکم استراحت دارم تا نمیرم دقیقا در همین حد 

حالا خواهشی که دارم اینه که کمک کنید این جشنواره سینمای مدرن خیلی مرتب و منظم برگزار بشه و تموم بشه چون من باور کنید جون ندارم و این پروژه خیلی کار داره و تا الان خودم همه پیگیریهاش رو کردم بی سر و صدا 

مرسی

نظرات 3 + ارسال نظر
توفیقی شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 22:48

نهایت سعیمونو میکنیم;-)
با ما به آینده بیاندیشید!

دلنــاز طلاکوب شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 23:01

خب چرا بی سر و صدا آخه؟!
من که این ترم دارم واحد امور فرهنگی رو پاس می کنم ؛ کاری بود من هستم!

رادم یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 16:12

مرگ حقه! ولی حرف ما هم حقه! اگه میگیم هستیم، یعنی هستیم.
نیرو زیاده، فقط مدیریت میخواد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد