کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تولد سارا خانوم هم مبارک باشه...



پ.ن.1.: یکی از تأثیرگذارترین سکانس هایی که تا الان دیدم...هر بار حتی یادش می افتم توی دلم خالی میشه

پ.ن.2: عنوان پست، مونولوگ کسیه که کیک رو آورده

پ.ن.3: هفت دقیقه تا پاییز - علیرضا امینی

پ.ن.4: میدونم الان بحبوحه ی فیلم های جشنواره است اما امروز یه اتفاقی افتاد که من یاد این صحنه افتادم و دلم خواست اینجا هم ثبتش کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ب.رضائی چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 18:01

این فیلم محشره.بازی ها عالیه.حتی کساییکه به بازی به قول معروف زیرپوستی و یخ هدیه تهرانی اعتقاد داشتن با دیدن این فیلم حیرت زده شدنو نظرشون عوض شد

دلنــاز طلاکوب پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 15:45

"هفت دقیقه ..." قرار بود دو روایت داشته باشه . هروقت به اون طرحی که اجرا نشد فکر می کنم غصه می خورم که چرا اجرا نشد!

سارا حنانی پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 18:31

منم همین طور دلناز.هروقت حرف این فیلم میشه با خودم میگم اگه اونجوری ساخته میشد عجب شاهکاری میشد...کلی برای خودم داستان ساختم راجع به انتخاب متفاوت تنابنده موقع نجان دادن بچه ها...
نمیدونم چرا ایده به این بکری رو تغییر دادند آخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد