کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لطفا توجه کنید...

یه خواهش از آقای رسولی و خانم باقری و باقی دوستانی که قراره لیست فعالین ارائه بدن ;  

لطفا پست هاتون(در این زمینه) رو با درج اصلاحیه و وارد کردن نام کسانی که از قلم افتادن تکمیل کنید

الان با تعدد نظراتی که با محوریت اعتراض و درخواست توجه به حضور در فعالیت ها تو پست ها هست من سردرگم شدم نمی تونم لیست دقیق رو تهیه کنم

لطف کنید اسامی از قلم افتاده رو با زدن اصلاحیه به پست هاتون پیوست کنید!  

 

من بر اساس لیست ارائه شده توسط افراد مذکور لیست نهاد تصمیم گیری رو تنظیم می کنم در صورتی که مشکلی پیش بیاد من مسئول نخواهم بود!

 

سپاس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد