کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تذکرات وبلاگی رو جدی بگیرید لطفا

برای همه ی تازه واردها

(که حالا اسم نمیبرم ولی امروز یکیشون نزدیک بود من رو سکته بده )

و قدیمی هایی که فکر میکنن ممکنه یادشون رفته باشه:


اولین قانون وبلاگ که من همیشه هم به جدیدها میگمش اینه:

نظرات باید توسط مسئول وبلاگ تایید بشن


موارد دیگه ای هم که در ابتدا تذکر میدم به همین اندازه مهم هستند پس لطفا توجه کنید بهشون


قواعد دیگه ای هم هست که برای دونستنش لطفا به پست: 

دکترین وبلاگی مسئول وبلاگ

مراجعه کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
رادم سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 10:34

خانم حنانی!
شما مطمئنین وقتی یوزر پس میخواین بدین همه چی رو بهشون توضیح میدین؟
اگه آره واقعا عجیبه که باز هم همچین حرکت هایی ازشون رخ میده! یه تذکری! یه خشانتی! مسئله حیاتیه ها!
___________________
راستی آیا آقای یوسف دوست در زمانی که شما به ایشون یوزر تخصیص دادین از اعضای نهاد تصمیم گیری بودند؟

دفعه قبلی هم که این مشکل پیش اومد شما همین سوال رو از من کردید!

بعله.هیچ شکی ندارم که به طور دقیق این مساله رو مطرح میکنم. مستند و مکتوب هم مطرحش میکنم
و واسه خودم هم خیلی عجیبه که چه جوری این اتفاق می افته!
مسلما تذکر هم دادم
این دفعه که ایشون گفتند فراموش کرده بودند این قاعده رو

جواب اسیضاح دوم هم بعله هست.
هرکسی تقاضای عضویت در وبلاگ میکنه من اول از خانم مشعشع یا طلاکوب استصواب! میکنم بعدا بهشون دعوتنامه میدم

ختم دادگاه

حنانی

رضا یوسف دوست دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 09:11

ببخشید بدون حضور بنده حکم اعدام صادر نکنید
دفاعیه:ندارم
مجرم هستم ومی ژذیرم در مورد اون مورد که تایید نظرات بود اشتباه از من بود به هرصورت فراموشی یا...
وبعله اولین سوال خانم حنانی از بنده در مورد عضویت در نهاد بود که بنده بوده ام...
باتشکر از حسن نظرات دوستان دلسوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد