کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مقدمه

من یک موضوع جدید ایجاد کردم به اسمِ "معرفی کتاب" .همینجا از بقیه بچه ها هم میخوام که هر کتابی خوندن که فکر میکنن مربوط به فیلم و عکس میشه حتما معرفی کنن که فقط من نباشم.مثلا یک رمان یا یک نمایشنامه که فکر میکنن خیلی تصویر داره و به فیلم و عکس میتونه مربوط شه و خیلی کتاب های دیگه . . . که مربوطه.

همین


نظرات 12 + ارسال نظر
سارا حنانی یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 20:50

آقای موسوی، به خاطر اختلال ها و مشکلاتی که قبلا هم در این زمینه پیش اومده قرار شده که فقط مسئول وبلاگ با در نظر گرفتن شرایط خاص، موضوع جدید ایجاد کنه
علتش تعدد و همپوشانی موضوعاتی بوده که قبلا به وجود اومده
به علاوه، قبلا هم موضوعاتی داشتیم که به هیچ جه رویه ثابتی برای پست گذاشتن توی اون موضوع وجود نداشته(اگر اشتباه نکنم موضوع "دانلودها" رو هم خود شما ایجاد کرده بودید که در رابطه با دانلود کتاب های سینمایی بود ولی فقط خودتون یه دونه مطلب در اون رابطه گذاشته بودید و کنار گذاشته بود)
برای اینکه وبلاگ شلوغ نشه و نظم ثابتی هم برای این قضیه وجود داشته باشه، با اجازه من این موضوع رو حذف میکنم
هروقت، رویه ثابتی برای نوشتن پست هایی با این زمینه ایجاد شد( من فکر میکنم حدود 8-10 پست معیار عددی خوبی باشه) این موضوع رو ایجاد میکنم و تمام مطالب سابق در این زمینه رو میبرم زیرمجموعه ی این موضوع.
این کامنت میتونه در نوع خودش یک دکترین باشه برای مبحث "ایجاد موضوع در وبلاگ"

علیرضا موسوی یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 21:45

یک سوال :ایجاد موضوع جدید چه اختلالی میتونه در وبلاگ ایجاد کنه؟

چند ماه پیش کلی در این زمینه بحث و تغییر داشتیم
اگر بدون نظارت یک فرد واحد(که به نظر میاد مناسبترینش همون مسئول وبلاگ باشه چون مسئله در ارتباط با وبلاگه) هر کسی موضوعی ایجاد کنه مشکل همپوشانی موضوعات رو داریم
مثلا دو تا موضوع داشتیم که ظاهرا اسماشون تفاوت کمی داشت ولی هر دو راجع به نقد فیلم بود
این ممکنه در ظاهر به نظر خیلی مهم نیاد اما به مرور زمان بی نظمی آزار دهنده ای رو ایجاد میکنه
در زمینه ی ایجاد موضوعات جدید هم به نظر شخص من، بهتره بدون رویه نباشه
به نظر من دلیلی نداره اگر میخوایم یه مطلب بذاریم براش حتما موضوع هم ایجاد کنیم
میتونیم اول رویه ی نوشتن اون مطلب رو ایجاد کنیم بعدش براش یه موضوع قرار بدیم
این نظر منه
شما یا سایر دوستان اگه فکر میکنند این نظر اشتباهه میتونیم بیشتر سرش بحث کنیم
و من هم نظر جمع رو میپذیرم
حنانی

سبا ح یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 21:53

ولی پیشنهاد خوبی دادن آقای موسوی
حالا حرف سارا هم درسته اما معرفی کتاب رو نمیشه تو یکی از موضوعات وبلاگ که تا الان داشتیم گنجوند ؟به عبارتی موضوع جدید نباشه اما معرفی کتاب باشه

راد یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 23:30

موسوی!
مردک!
تو وبلاگ و تو دنیای مجازی هر تکونی که میخوای بخوری اول با مسئولش هماهنگ کن!
حضورا به خدمتت میرسم!

علیرضا موسوی یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 23:33

اول اینکه به نظر من شما کار درستی نکردید بدون اجازه ی من موضوعی "معرفی کتاب" و پاک کردید این رفتارتون سلبی و زننده بود .
بعد اینکه معرفی کتاب با هیچ موضوعی همپوشانی نداره شاید داشته باشه با معرفی و نقد فیلم و کارگردان داشته باشه که اینم توو این عنوان جا کنیم میشه 4تا موضوع در یک عنوان.
سوم اینکه بنظرتون این پست من بعد یه هفته بره صفحه ی بعد و خیلیا دیگه نبیننش و موضوعشم اون کنار نباشه چه طور رویه ای ایجاد میشه؟
و بعد اینکه لزومی نداره هر موضوع حتما" 10 تا پست داشته باشه داشته باشه یا بیشتر .
و اینکه سعی کنیم هی موضوع ها رو بی دلیل کم کنیم یه وسواس فقط شما میتونید برید وبلاگ محسن آزرم و ببینید برای مثال.

پسر خوب! اشتباه از تو بوده که بدون اجازه ی ایشون موضوعی ایجاد کردی!
ایشون فقط به وظیفه شون عمل کردن!
با مورد سومت کم و بیش موافقم اما فعلا بذار با روالی که ایشون مد نظرشونه پیش بریم، بعدا تو خودت با مطرح کردن این موضوع و به بحث گذاشتنه نظرت در این باره، رویه رو عوض کن و کارتو انجام بده.
رادم
----------
اول اینکه از اونجا که توی پست دکترین وبلاگی این قضیه که ایجاد موضوع بر عهده ی مسئول وبلاگه رو مطرح کردم قبلا، من هیچ اشتباهی نکردم و صرفا اشتباه شما رو برطرف کردم
بعدش هم شما پرسیدید موضوع ایجاد کردن چه اختلالی میتونه ایجاد کنه من هم کلی گفتم!وگرنه نگفتم که موضوع کتاب همپوشانی خاصی داره
سوم اینکه برای بقیه پست ها چه طوری رویه ایجاد شده؟واسه این هم میشه. ضمن اینکه موضوع "دانلودها" که خودتون ایجادش کرده بودید باعث شد رویه ایجاد بشه واسه نوشتن مطالبی در اون زمینه؟ حتی خودتون هم ادامه اش ندادید.صرفا یه موضوع اضافه شده بود که تنها یک مطلب مرتبط داشت و 2-3 تا مطلب دیگه که کاملا بی ربط بود رفته بود زیرمجموعه ی اون موضوع
بله.ممکنه این رفتار من وسواس باشه.ولی اتفاقا سر و سامان دادن موضوعات وبلاگ فقط نظر من نبود. به نظر من خیلی ایراد داشت ولی فکر میکردم دیگه حالا اینجوری شده دیگه.تا آقای شکوری تحت یه پستی ضرورت این قضیه رو از نظرخودشون اعلام کردند
بعد که دیدم پس فقط من نیستم که این قضیه به نظرم مهمه وقت گذاشتم و مطالب و موضوعات رو مرتب کردم و به نظرم اینکه هی موضوع هم ایجاد کنیم همون اندازه میتونه وسواسی باشه
شما مطمئنید که میخواید تو این زمینه بنویسید؟پس فکر نکنم داشتن یا نداشتن موضوع مشکلی ایجاد کنه
پ.ن:
همچنان میگم اگر این قضیه از نظر بقیه اعضا هم مخالف داره برای من مساله ای نیست.
اصلا اینجا ملک شخصی من نیست که بخوام رفتار زننده در مورد کسانی که قواننیش رو رعایت نمیکنن اعمال کنم
به نظر من، این جزو وظابفم به عنوان مسئول وبلاگه که حداقل نظمی که خودم ایجاد کردم رو تا وقتی مسئول هستم حفظ کنم
و این نظم مدنظرم رو وقتی کنار میذارم که ببینم تعداد مخالفینش بیشتر از موافقینشه
حنانی

علیرضا موسوی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 02:47

-چرا چیزایی که من زیر نظر فرامرزی نوشتم رو پاک کردین؟؟؟؟
-دانلود ها رو من ایجاد کرده بودم اما نقد فیلم و معرفی فیلم هم من ایجاد کردم و هنوز هم هست چون زمان معلوم میکنه که یک موضوع میمونه یا نه. نه با پاک کردن.
-کلی صحبت کردنم به درد من نمیخوره من که آخر نفهمیدم منظور از اختلال و سر و سامون چیه.
-هی موضوع ایجاد کردن هم باز من نمیفهمم؟ انگار بچه ها روزی دوتا موضوع ایجاد میکنن در صورتی که اینطور نیست و اکثر موضوع ها همون اولین دفعه که وبلاگ موضوع بندی شد شکل گرفت.
-وباز هم برام عجیبه که شما و آقای شکوری که یه مدت قفل کرده بودید رو پست من و میگفتید موضوع اتنخاب کنید حتما" .حالا میگید که مهم نیست موضوع هم نبود نبود.
-من به این نتیجه رسیدم که توو این وبلاگ اگر میخوای سردرد نگیری و سر چیزهای واضح بحث نکنی بهترین کار اینه که پست نزاری.
-من با خیلی شوق و ذوق این کار رو کردم و این موضوع و درست کردم.ولی با این اتفاقات دیگه فکر نکنم خودم هم ادامش بدم.
والسلام

-من هیچ چیزی رو پاک نکردم آقای موسوی.این حرفتون خیلی اتهام آمیزه. برای چی باید جواب شما رو پاک کنم؟ یا ثبت نشده یا بگردید متهم دیگه ای پیدا کنید
-اتفاقا موضوعی که می فرمایید همپوشانی داشت با موضوعی که قبل تر از اون ایجاد شده بود.بعدا من موقع تغییرات، یکیشون رو نگه داشتم و اون یکی رو حذف کردم در حالی که کلی مطلب هم زیر اون رفته بود و الان دیگه بهشون دسترسی نداریم تحت یکی از موضوعات
-الان هم میگم تا میشه مطالب رو باید زیر موضوعات نوشت ولی نه اینکه با اولین پستی که میخوایم راجع به یک موضوع بذاریم براش موضوع ایجاد کنیم
-من متاسفانه در مورد ذوق و شوق شما مسئولیتی ندارم. ما داشتیم سر یک مسئله مربوط به وبلاگ بحث میکردیم نه نوشتن یا ننوشتن شما
من بهتون گفتم تو پستی که نوشتم نظر موافق بچه ها رو تو زمینه این قواعد گرفتم اگر مخالف هستید هم راه وجود داره
ضمن اینکه الان دیگه از این بحث دنباله دار بی نتیجه که شما دارید شخصی برداشت اش میکنید خسته ام
هر موضوعی دلتون میخواید ایجاد کنید مطلب بنویسید که فردا نگید من ذوق شما رو کور کردم!
چون من هیچ ایده ای نداشتم که مطلب بدون موضوع میتونه چنین تاثیری توی علاقمندی به دنبال کردن یه طرح فکری داشته باشه ....!
حنانی

رضا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:24

من موضوع انیمیشنم میخوام اگه ایجاد کنید خودم نقداشم می نویسم یا بررسی آثارشو یا تاریخچه یا معرفی ولی موضوعشو من ایجاد نمی کنم بنابه حرف های بالا عنوانشم انیمیشن وانیمه باشه که هم شرق وهم غربو در بر بگیره.... باتشکر قبلی

اگر بحث بالا را دنبال کرده باشید متوجه منظور من شدید احتمالا
بحث موضوع انیمیشن از موضوع کتاب سخت تره. چون انیمیشن در هر حال میاد زیرمجموعه ی فیلم و خیلی خاص باید روی این موضوع بخوایم کار کنیم که موضوع جدا بذاریم واسش.
ببینید من خواهشم اینه شما چند بار مطلب های مورد نظرتون تو این زمینه رو بنویسید (تحت موضوع نقد فیلم) بعد از اینکه تعدادش از یه حدی بیشتر شد من خودم همه مطالب قبلی رو هم میبرم زیرمجموع موضوع انیمیشن
ولی اول اقدامی برای نوشتن تو اون زمینه انجام بدید بعدا بریم سراغ موضوع
با این حال، اگر شما هم فکر میکنید ذوقتون کور میشه و نمیتونید بدون موضوع مطلب بنویسید مساله ای نیست.اعلام کنید تا اون موضوع رو هم ایجاد کنم
حنانی

به راد، موسوی، حنانی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:02

به راد: شما هم طبق هماهنگی مسئول وبلاگ، دیگه نباس از قسمت «پاسخ به نظر» استفاده کنی

به موسوی: مسئولین و مدیران اجرایی در حوزه ی فعالیتشون، حق قانونگذاری در حد مثلا آیین نامه دارن برای ایجاد فضای مناسب برای انجام فعالیت هاشون. نه تنها الزام بچه ها به هماهنگی پیشینی برای ایجاد موضوع،حق مسئول مربوطه است بلکه حذف اون موضوع هم حق ایشونه... البته به نظر من درصورتی بهتره حذف کنن که حس میکنن کاملا منافی شرایطیه که میخوان برای وبلاگ ایجاد کنن.
شما باید برای پستت موضوع انتخاب کنی، ولی در درجه ی اول، از موضوعات پیشین، و اگر موضوعات پیشین رو مناسب ندیدی، با هماهنگی مسئول مربوطه، موضوع ایجاد نه خودسرانه... نکنه میخوای بازم بریم سر اینکه قانون و نظم خوبه یا بده؟!

به حنانی: همچنان معتقدم، الزاماتی که برای حفظ نظم وبلاگ به رای رسوندید، بدون نیاز به رای گیری، لازم الاتباع هستند... و دوستان برای رد کردنشون باید «خلاف اساسنامه بودن» اون ها رو مثلا با توضیحات دوستان مخصوصا مسئول اساسنامه و یا رای گیری کانونی، به اثبات برسونن...
مدیران اجرایی و مسئولین سمت ها، باید برای انجام وظایفشون، تا حدی اختیار داشته باشن..
اینکه مسئول بگه هر کس میخواد موضوع ایجاد کنه اول باید با من هماهنگ کنه، دیگه خیلی خیلی خیلی لازم الاتباعه...
مسئول وبلاگ مسئول نظم وبلاگه... اگه نتونه همچین الزامی ایجاد کنه پس چجوری میخواد نظم وبلاگ رو حفظ کنه؟

شکور

به موسوی با تاکید دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:36

بهتره از استفاده از پتک «ذوقم کور شد...من دیگه نمیام» کمتر استفاده کنی...
این راهکار خوبی نیست... هرچند متاسفانه خیلی هم جواب میده... چون وجدان مخاطب رو به صورت غیرمنطقی و فقط از روی جو زدگی، دچار عذاب میکنه...
با اینکه من مخالف بودم، این داستان به شکلی به رای گیری هم رسیده(البته من الان پست رو دوباره خوندم و دیدم که در حد مشولت باقی مونده خداروشکر)... تو داری با این جملاتت در مقابل یه دکترین مفصل و متعاقب اون، یه نظر گیری، می ایستی... بحث روشنه پسرم... با جمله ی «ذوقم کور شد» میخوای اونچه منطقه و حتی نظر مثبت دیگرون رو هم جذب کرده، و البته اختیارات معقول مسئول رو، نقض کنی.
بهتره یکم مهربون تر باشی و به جای اینطور استفاده از الفاظ «ذوقم کور شد» و متعاقب اون، ناراحت شدنت به عنوان یه «هنری» سعی کنی برای تغییر شیوه نامه هایی که برای نظرم کانون ایجاد شده، از راهکارهای منطقی مثل رای گیر ی و نظر گیری استفاده کنی

شکور فرتوت


شکور

جهان دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 21:51

حق با ساراست.
تمام

رادم به شکور سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 11:19

استاد!
از بالا تا پایین این صفحه پره از پاسخ به نظر. اکثرشم خور خانم حنانی نوشتن. چی میگی حاجی؟؟؟

ارجاع میدمتون به کامنت آقای شکوری و اینکه توصیه میکنم شما هم پست اخیر "تذکرات وبلاگی رو جدی بگیرید لطفا" رو بخونید
حنانی

به راد سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 12:14

! فقط خانم حنانی به عنوان مسئول وبلاگ این حقو دارن... تازه من چیزی نمیگم، خود خانم حنانی در پست «دکترین وبلاگی مسئول وبلاگ» و نظراتشون این رو حکم کرده ان برادر


شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد