کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ابرهای ارغوانی با الهام از تابلوی جیغ اثر ادوارد مونش

حالا شاید چون من چل دقیقه ی اول فیلم رو از دست دادم(که در نهایت دیدم اصلا مهم نیست) -و آقای دم در هم گفت امیدواره به تیتراژ فیلم برسم-صلاحیت نظر دادن نداشته باشم اما در این حد می تونم بگم که عوامل تمام تلاششونو کرده بودن اما اصلا موفق نبودن به نظر من.اینکه میخاستن تهران رو به قول هانیه توسلی چاه نشون بدن اصلا خوشم نیومد.یعنی از مدل نشون دادنشون خوشم نیومد. 

 هانیه توسلی گویا از خونه فرار کرده بود اومده بود تهران راه میرفت توی خیابون و ادبی حرف میزد برا خودش. از تهران ما گله میکرد.اینکه ابرهای ارغوانیش مث پتک توی سر آدمن(!!) تو این آلودگی تو ابرا رو از کجا دیدی آخه!!

در کل فیلم بیمزه ای بود که هیچ چنگی به دل نزد و به نظر من هم این ضعف فیلم های ایرانیه که از هرجاش شروع کنی هیچی رو از دست ندادی چون من از حرفای هانیه توسلی که دوره میکرد و تو اون ده ثانیه تفکرش که همه چی رو به یاد آورد کل داستان فیلم تا اون جا رو فهمیدم.

 ایده ی خیلی تکراری ای بود!

 

 پ ن ۱: من بدون هیچ ایده ای و کاملا خوشحال وارد سالن سینما شدم و نفسی که تازه کردم تازه اسم فیلم رو از خانم بغلدستی پرسیدم.

 

پ ن ۲: نشستم تیتراژو کامل دیدم.حیف نباشه! تابلو ی جیغ بود. 

پ ن ۳: تهران بامداد خیلی هم با صفا و بیگناه به نظر میرسه.تا حالا ساعت چار صبح از ترمینال جنوب برگشتین خونه؟:) 

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 09:21

من که با هر فیلمی که تهران رو بکوبه موافقم
شهره شما دارید؟
جهنم قم بهتره بابا
البت شهرتون خوبه ولی آدماش...
آدم خوب تو این برهوت، استثناس...
شکور

سارا حنانی شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 11:23

اسم فیلم ابرهای ارغوانی بود؟

به آقای شکوری شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 12:46

منم دل خوشی از آدماش ندارم.هر جام بشینم میگم تهرانی نیستم.اما شهرشو دوس دارم.اصلا اون تابلوی به تهران خوش آمدید رو که میبینم....
بد کوبیده بود.خیلی لوس و مسخره بود.توی ون نشسته بود و میدید یکی داره عربده کشی میکنه و یه نفرو با چاقو زده....کلی میترسید اما میدید اطرافیان خیلی عادی برخورد می کنن.
اینطوریهام نیست.

به سارا شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 12:51

نه اسم فیلم
ابرهای ارغوانی با الهام از تابلوی جیغ اثر ادوارد مونش
بود
خخخخخخخخخخخخخخ :))

سبا ح یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 21:57

شهر نیس اما مهره مار داره که همه شهرستانیا رو می گیره و تهران نشین می کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد