کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نتیجه رای گیری + اسامی افراد دارای حق بلیط جشنواره

نتیجه رای گیری پست رای گیری! چه کسانی حق بلیط داشته باشند؟ 

 

مجموع آرای قابل قبول: ۱۳ رای 

با اکثریت آرای ۹ رای گزینه ۳ به تصویب رسید 

 

و اما لیست افراد حائز شرایط برای دریافت بلیط جشنواره: 

خانم ها و آقایان : 

ارشادی 

زرگر 

ترابی 

پیروزبخت 

محمود رضایی 

موسوی 

گلخندان 

فرامرزی 

توپ شکن 

فینی زاده 

محبوبی 

عسگری 

لولویی 

برخورداری 

سلیمی 

جهانی پور 

مرادپور 

شاهتوری 

چراغعلی 

علیپور 

یوسف دوست 

مشعشع 

طلاکوب 

باقری 

حنانی 

صفایی 

عطارپور 

تقوی 

دلیاری 

شکوری 

قدکساز 

همت زاده 

زین العابدینی 

حیدری 

سلیمیان 

تدریس حسنی 

فلاح 

محیط 

میثم محمدی 

فاضلی 

قربانی 

توفیقی 

رسولی 

 

 

لازم به ذکر است که بر مبنای گزینه ۳ رای گیری مذکور هر آنکس که در دو ماه اخیر حداقل یک بار به عضویت نهاد تصمیم گیری درآمده باشد قادر به دریافت بلیت جشنواره خواهد بود 

بازه زمانی بررسی شده : ۷ آذرماه تا ۱۰ بهمن ماه  ۱۳۹۱ 

 

 

در صورت داشتن هرگونه اعتراض به لیست ارائه شده در نظرات اعلام فرمایید تا بررسی شود 

 

ضمن تشکر از آقای شکوری برای راهنمایی هاشون

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا حنانی چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 00:29

من که 4شنبه نمیتونم بیام بلیتم رو کسی برام نگه میداره آیا؟؟؟

فرامرزی (راد) چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 01:37

ممنون از شما

به خانم حنانی چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 10:52

ارجاع به مورد ۴ پست "اطلاعیه مهم: به اعضا و مسئولین احراز حق رای" آقای شکوری :
"- تمامی دوستانی که مشمول این لیست می گردند، درصورتی که علاقه به شرکت در جشنواره از این طریق را دارند ولی روز چهارشنبه امکان حضور در دانشگاه را ندارند، نام خود را با تماس تلفنی به بنده بفرمایند : 09193499839
"


yasamin

مرسی عزیزم
بعد اینکه اون کامنت رو گذاشتم تازه پستی که گفتی رو دیدم:)
حنانی

ب.رضائی چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 22:45

سلام
من به شدت اعتراض دارم
چرا نباید اسم من توی این لیست باشه؟؟؟؟

به آقای بابک رضایی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 11:35

در بازه زمانی بررسی شده شما تنها یک بار حضور در جلسه رو داشتین(مورخ ۵ دی) و نامتون هم به عنوان فعال در هیچ پروزه ای در این بازه اعلام نشده و نهایتا اینکه حضور تنها در یک جلسه در دو ماه اخیر واسه ورود به نهاد تصمیم گیری کافی نیست

من شرمنده شمام ولی این چیزیه که از لیست حضور غیاب و فعالین برداشت شده
باز اگه فکر می کنید یه جای کار ایراد داره بگید از مدیر پروژه ها جویا شم شاید نامتون از قلم افتاده

مسئول مربوطه

به مسئول مربوطه پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 14:17

تا جایی که من یادمه حضور پررنگ در وبلاگ حق رای میاورد.باید اینو در نظر داشته باشین که من یک عضو فرادانشگاهیم،زمان فعالیتهای کانون بنده امتحان داشتم.در مورد فیلمبرداری کانون،اگه روزشو عوض نمیکردین منم میتونستم بیام.ولی بازم میگم،حضور پررنگ در وبلاگ کانون برای اعضایی که نمیتونستن توی جلسات شرکت کنن حق رای میاورد
تا جایی که بنده یادمه
رضائی

به آقای رضایی جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 01:45

تا جایی که بنده اطلاع دارم تنها در یک مورد وبلاگ به عنوان معیار آورنده حق رای محسوب می شه اون هم تهیه لیست مجمع عمومی ست که مورد استفاده ش انتخابات دبیریست و جالبه بدونید که این معیار هم به دلیل داشتن نواقص بسیار به طور جدی از طرف دوستان مورد بررسی قرار گرفته و به دنبال اصلاحش هستن
از روز واگذاری این مسئولیت به ما واسه اولین باره که من می شنوم که استثنایی درمورد معیار حق رای برای اعضای فرادانشگاهی وجود داره
یعنی تا به حال اصلا بحثی در این مورد با افراد مطلعی(مثل آقایان شکوری ,فرامرزی و توپشکن و قبل ترش هم خانم محبوبی) که من همیشه ازشون مشورت می گیرم نشده
من پیگیر این موضوع خواهم بود به محض روشن شدن موضوع شما رو هم در جریان می ذارم
فقط دو نکته رو متذکر شم:
1.من اطلاعی از اینکه شما عضو دانشگاهی یا فرادانشگاهی هستین نداشتم و هنوز هم می گم تا جایی که من اطلاع دارم در هنگام واگذاری این مسئولیت استثنایی برای معیار حق رای به من گوشزد نشده
2.من زمان فیلمبرداری رو تغییر ندادم که حالا باید در قبالش پاسخگو باشم

اگه فکر می کنید قصد و غرضی در کار بوده باید عرض کنم که خود من هم بلیط جشنواره نگرفتم می تونید از مسئول توزیعش(آقای شکوری) جویا شید

و سر آخر اینکه مطمئن باشید اگر قصوری از جانب من صورت گرفته باشه شهامت اقرار و عذرخواهی رو دارم

مسئول حق رای

درود بر شما!
دلیل خاصی داشته که بلیط نگرفتین؟
رادم

به رضائی جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 09:54

سلام
حضور در وبلاگ، در حال حاضر، صرفا در مورد مجمع عمومی تاثیرگذار است.
که آن هم در حال حذف می باشد.
لطفا مستند به اساسنامه اعتراض بفرمایید...
نیازی به حضور ذهن نیست.
شکور

و باز هم به رضائی جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 10:16

حرف درستی میزنی که میگی باید به عضویت فرادانشگاهی بودنت توجه کنیم...
ولی در حال حاضر اساسنامه تفاوتی بین اعضای دانشگاهی و فرادانشگاهی قائل نشده...
اگه دوست داری دکترین بده برای استثنا خوردن معیار برای اعضای فرادانشگاهی...

شکور

با این موافقم
راد

به آقای راد جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 19:16

صرفا" به این خاطر بود که احتمال داشت نتونم برم نخواستم بلیت دستم بمونه و بسوزه

مسئول مربوطه بودم!

جهان شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 14:17

یه سوال؟
آقای رضایی واقعا دارن با مسئولین حق رای بد حرف میزنن یا من اشتباه فک میکنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد