کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری! چه کسانی حق بلیط داشته باشند؟

همونطور که گفتم متاسفانه فقط 10 سری بلیط داریم و باید بین یه سری افراد به شکلی عادلانه توزیع کنیم.

همیشه وقتی قراره یه تصمیم گیری تو کانون رخ بده یا یه منفعتی تو کانون بوجود میاد که قراره عده ای ازون نفع ببرن، این سوال پیش میاد که چه کسانی باید تصمیم بگیرن، یا چه کسانی باید نفع ببرن؟

برای رای دادن به ادامه برید...

تا الان بهترین پاسخ این بوده: کسانیکه در حال حاضر برای کانون فعالیت میکنن (گاها گفته میشه کسانیکه در حال حاضر بیشتر برای کانون فعالیت میکنن)

حالا رسیدیم به جایی که میخوایم تعیین کنیم کیا باید از بلیط ها بهره مند شن. بنابرین

لطفا از بین گزینه های زیر فقط به یک گزینه رای بدید:


1- اعضای مجمع عمومی (که تقریبا شامل تمامی اعضای کانون میشه)

2- اعضای نهاد تصمیم گیری در یک ماه گذشته.

3- اعضای نهاد تصمیم گیری در دو ماه گذشته.

4- اعضای نهاد تصمیم گیری در سه ماه گذشته.

5- اعضای نهاد تصمیم گیری در ترم گذشته.


مهلت تا ساعت 22 سه شنبه.

نظرات 21 + ارسال نظر
راد هستم یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 18:05

به نظر من باید افراد فعال رو در محدوده زمانی ای که معقول تر به نظر میاد رو انتخاب کنیم.
معقول از این نظر که مثلا
اگه یک نفر 3 ماه پیش به مدت دوهفته اومده باشه به کانون
و عضو نهاد تصمیم گیری اون موقع هم شده
و تا الان دیگه نبوده،
نباید کنار کسی قرارش بدیم که همین یک ماهه ی اخیر اومده و در حال کمک به کانونه.
طبق تجربه ی من،
کسانیکه به کانون علاقه مندن،
حداکثر در بازه های زمانی یک ماه به یک ماه به کانون سر میزنن و فعالیت میکنن.
اما فی الحال به خاطر ایام امتجانات
به نظر من کسانیکه در دو ماه اخیر
حتی برای یک بار هم عضو نهاد بودن،
بیشتر شامل «فعالین حال حاضر» و «علاقه مندان به کانون» میشن.پس

من با گزینه ی 3 موافقم

زهرا شاه توری یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 19:50

گزینه چار
در عین حال که گزینه چار و پنج چه فرقی دارن؟

دلنــاز طلاکوب یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 21:56

یه سوال منظور از اعضای نهاد تصمیم گیری مثلا در یک ماه گذشته ، اجتماع این اعضا در 4 جلسه ی ماه پیشه یا اشتراک؟

سارا حنانی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 22:07

بین 3 و 4 مشکوکم
ولی در عمل فکر نکنم خیلی فرقی داشته باشه
همون 4

حسینی مهر یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 22:12

حالا کیا می تونن رای بدن؟

ارشادی دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 09:24

گزینه ی چهار

مرادپور دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 10:20

به نظر من گزینه ۳
چون هم حضور بچه ها و هم فعالیت های کانونی تو این دو ماه بیشتر بوده و بر این اساس می تونید بهتر تصمیم گیری کنید...

ترابی دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 14:16

گزینه 3

راد دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 16:35

خیلی خوشحالم که با توضیحاتی که دادم بازم بچه ها می گن 4!

خانم مرادپور مطلبو گرفتن!
دوستان!
کانونیا!
جواستون هست؟
شدت کاری کانون تو آذر و دی این ترم بوده!
آذر: اکران ها ...
دی: جابجایی ...
به نظر میاد کسانیکه تو این دو ماه تو کارا حضور داشتن
باید نسبت به بقیه یه فرقی داشته باشن.

رای گیری میکنیم که هرکسی با استدلال خودش نظر بده دیگه
نظر شما رو شنیدیم ولی لابد استدلال دیگه ای تو ذهنمون بوده که به 4 رای دادیم
وگرنه چرا رای گیری کردیم اصن؟
حنانی

راد به خانم شاهتوری دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 16:38

ترم اول 4 ماهه!

به خانم حنانی!
در واقع به دلیلی که تو نظر قبل گفتم،
در نظر گرفتن آبان، آذر و دی
با در نظر گرفتن فقط دوماه اخیر
خیلی خیلی خیلی فرق دارن.

منظور من این بود که هرچی تو ذهنم حساب کتاب میکنم به نظرم نمیاد نفراتی که تو گزینه 3 حسابشون کردیم تعدادشون تو گزینه 4 خیلی کمتر باشه.به نظرم که هر کی تو دو ماه اخیر بوده از از یه ماه قبلشم بوده به احتمال زیاد و نفراتی که بین این دو تا گزینه مشترک نیستن خیلی کمه
حنانی

جهان دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 18:45

گزینه 3

مسعود زرگر دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 19:05

همون 4 خوبه!

امید دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 21:36

۳

ب.رضائی دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 23:05

گزینه 4

توفیقی سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 10:53

گزینه سه

به خانم طلاکوب و مشعشع سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 12:59

گزینه ی ۳

منظور از گزینه ی ۲: هر کس در یک ماه پیش یک بار وارد نهاد تصمیم گیری شده است...
منظور از گزینه ی 3: هر کس در دو ماه گذشته حداقل یک بار وارد نهاد تصمیم گیری شده است
منظور از گزینه ی 4: هر کس در سه ماه گذشته حداقل یک بار وارد نهاد تصمیم گیری شده است
منظور از گزینه ی 5: هر کس در این ترم، حداقل یک بار وارد نهاد تصمیم گیری شده است.


به حسینی مهر: این یک رای گیری غیر انتخابات دبیری ست پس آرای اعضای کنونی نهاد تصمیم گیری درمورد این رای گیری شمرده خواهد شد

شکور

محسن سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 13:36

3

yasamin سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 17:58

گزینه 2!!
چون مسئول فلک زده لازم نباشه سه ,چهار ماه رو بررسی کنه!

اشکان سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 18:40

من با خودخواهی هرچه تمام تر می خواستم بگم ۲!!!
ولی چون رای نمیاره میگم
۳

راد به خانم حنانی چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 01:42

استدلالی که شما کردید واسه من کاملا عجیب غریبه!
به نظر من استدلالی که کردم به اندازه ی کافی منطقی و با ملاحظه و محافظه کارانه هست.
لطفا حضوری یا با تلفن در تماس باشید. من که کلا هیچ وقت نمیتونم پیداتون کنم.

اگه منظورتون استدلالم واسه رای دادن به گزینه 4 ه، من همچنان متعجبم که شما چرا از رای متفاوت دیگران رو عجیب غریب میدونید؟!!!
استدلال شما پشتش منطقی هست که درست و محترمه ولی باز هم نمی فهمم چرا اصرار دارید بگید فقط استدلال شما درسته
من دارم میگم این یه رای گیریه و توی رای گیری هرکسی حق داره به هر گزینه ای دلش میخواد رای بده (چون لابد برای خودش استدلالی داره که تو ذهنش بر اساس اون داره تصمیم میگیره) و دلیلی نمیشه چون شما یه استدلال برای رای دادن به گزینه 3 داشتید بقیه هم مطابق نظر شما (حتی اگه 100% هم درست باشه) رای بدن
چون اساسا هدف رای گیری و گذاشتن گزینه های متعدد این نیست که همه طبق یه نظر رای بدن
حرف من همینه
و نمیدونم کجای این استدلال برای شما عجیب غریبه که توی کامنت ها روشن نمیشه؟
هرچند که الان دیگه اساسا این بحث به طور مشخص برای این ماجرای بلیت ها موضوعیتی نداره ولی به طور کلی، در مورد هدف هر رای گیری و تعدد نظرات این بحث میتونه همچنان ادامه داشته باشه
حنانی

راد دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 00:24

بابا اصن این نباید به رای گذاشته میشد و در واقع گزینه های دیگه کشکیه!
من همچنان روی حرفم هستم و میگم حضورا یا تلفنی صحبت کنیم. لطفــــــــــــــــــــــــا با من تماس بگیرین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد