کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معذرتخواهی

بخاطر سوتفاهمی که پیش امده بود من اومدم و ازتون گلایه کردم که چرا اسم فیلمایی که بر میدارید رونمی نویسید... 

یه حبه قندو آفریقا سر جاشون هستن و من بدینوسیله از دوستان عذر خواهی می کنم.دیگه تا مطمئن نشدم عصبانی نخواهم شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 18:05

سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشدم. چه طوری میشه عضو کانون شد؟ محل کانون تو دانشگاه کجاست؟

والله فعلا که در حال جا به جایی هستیم
من هنوز نمیدونم دقیق کجا قراره بریم
ولی تا 1 شنبه توی کانکس شماره 5 هستیم
نزدیکای تالار امام علی
پشت دانشکده برق:)
شماره کانکس هم اینه:29902767
توی دوران بین دو ترم خیلی توی کانون نیستیم
میتونید تا اون موقع از طریق وبلاگ با ما در ارتباط باشین
و اینکه برای عضو شدن لازم نیست کار خاصی کنید
فقط کافیه "باشید":)
حنانی

جهان سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 19:42


از دست حواس جمع...

مرادپور پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 17:17

جدی؟؟؟!!!!! پیدا شدن!!!! چقد خوشحال شدم!!!!

ظهرا شاه توری شنبه 30 دی 1391 ساعت 16:56

نابغه!!گم نشده بودن اصن که!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد