کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کیست مرا یاری کند؟

دوستان و کانونی های عزیز 

پوسترهای کلاس نظریه های فیلم آمادست و من گذاشتم داخل کانون و اگه یه لطفی کنید و یکشنبه دانشگاه باشید کمک کنید هرکس یکی دوتاش رو توی دانشکده خودشون بزنه ممنون میشم چون من خودم دانشگاه نیستم یکشنبه و فقط هفته آینده رو فرصت باقی مونده برای تبلیغات 

 

تا الان سعید چراغعلی پوستر رو طراحی کرد و به من کمک کرد و محمد زین ال و محمد فینی زاده هم کمک کردن توی چاپ(این قسمت آخر برای خانم طلاکوب یا مشعشع)

نظرات 5 + ارسال نظر
شاه توری شنبه 23 دی 1391 ساعت 12:30

من.ساعت ده که امتحانم تموم شد میرم میگیرمشون همین جوری که از ادبیات میام پایین میزنم به در و دیوار.خوبه؟

توفیقی شنبه 23 دی 1391 ساعت 13:36

می آییم بعد امتحان.

امیر حیدری شنبه 23 دی 1391 ساعت 16:26

ساعت 12:30 تا 1 میام.

امیر حیدری شنبه 23 دی 1391 ساعت 21:47

ببخشید یکشنبه کار پیش اومد. انشالله دوشنبه ساعت 12:30 تا 1 میام.

پریماه مرادپور یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 10:31

متأسفانه یک شنبه دانشگاه نیستم ولی دوشنبه میام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد