کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دو دوست ناشناسی که دو تا از فیلمای ایرانی توی کمد رو برداشتن

دوستان عزیز خواهشمندم فیلمایی که از توی کمد برمیدارید اسماشونو تو اون دفتر مشکی کوچیکه که توی اون جعبه قفلدارس بنویسین از در شفافشم معلومه قشنگ.نگید ندیدیم.مگه اون برای دکوره اونجا؟! 

من الان باید از همه بپرسم خب؟

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر حیدری دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 18:03

فیلم های کوتاه امیر شهاب دست منه که البت تو دفترچه هم نوشتم.

خیلی کار خوبی کردید.
مسوول آرشیو

راد پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 16:52

راس میگه خانم شاهتوری!
خب چه کاری بوده کرده این دوستمون؟
وقتی چیزی رو که واسه خودتون نیست، بر میدارین، یه خبری، یه اثری، یه چیزی بگید که بعدا بدونیم یقه کیو باید بچسبیم!!!

ضمن اینکه این فیلما واسه کانون نبوده، واسه یکی از بچه ها بوده، گناه داره خب.

سارا حنانی پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 17:33

خب اسم فیلما رو چرا نمیگی زهرا؟
بعد الان من واسم یه سوالی پیش اومد
اگه نمیدونیم کی فیلما رو برداشته از کجا میدونیم دو نفر هستن؟:))

شا توری پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 18:46

خب سارا برا اینکه از روی صاحبش خجالت میکشم.خانوم محترمیه که به من اعتماد کرده بوده. اونی که فیلما رو بش سپرده بودم یهو گفت که بچه ها فیلما رو برداشتن....
یکی فلانی و ان یکی رو یادم نیست.
که من از فلانی پرسیدم و از بیخ تکذیب کرد و گفت نمی دونه اصلا و هیچ خبر نداره.هی همخ از بقیه میپرسم کسی نمی دونه.
یه حبه قند و آفریقای مرحوم.که بنده از روی حواس پرتی و بی مسئولیتی کپی نکرده و به صاحبش برنگردونده بودم
حالا خودم میام ته و توی قضیه رو در میارم.


جریان چیه که دائم وسایل من تو دست اعضای کانون گم میشه؟
اول که کتابم (بعد البته پیدا شد خدا رو شکر)
بعد فلشم (که البته این وسط سود کردم یه فلش با ظرفیت تر بهم دادن)
الان هم فیلم ها:))
با من مساله دارین؟
حنانی

شا توری پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 18:53

حالا یهو ام دیدی هیچ خبری نیست و فیلما کاملا بی گناه مث روز اول سر جاشونن(ای خدا ینی میشه؟؟)

شاه توری پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 19:24

جان من؟؟ جددی؟ کتابت پیدا شد؟ کی؟ کجا بود؟ آخه بامززش اینه که منم در
گم شدنش دس داشتم.
چجوریاس ؟فلش بهتر؟ کاش فلش منم گم شه خب.
یه خودکار از کانونم دس من مونده.نکنه برا تو باشه اینم؟
نه جدی کتابت کجا بود؟
ا!

پریماه تو فرجه ها ظاهرا کتاب منو و چن تا چیز دیگه رو داده بوده به پریسا که چون خودش داره میره شیراز و منو نمیبینه نمونه پیش اش
پریسا هم منو ندیده تو اون مدت
بعدش هم که خودش اصن زیاد نمیومد کانون
پریماه هم بالکل یادش رفته بوده که داده به پریسا
بعد یه روز (دیگه آخرای ترم بود!) پریسا اومد و کتابم دستش بود
و پریماه هم تازه یادش افتاد:))
این بحث ها رو میکنی ذهن منو از قضیه گم شدن فیلم هام منحرف کنی؟

زهرا پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 20:02

هااااااان!
سارا
نه پیدا میشن.خوبه دیگه من مسوول نیستم.
بخدا شب خابم نمیبره

عزیزم
حالا اینقد غصه نداره که

جهان جمعه 15 دی 1391 ساعت 12:54

زهرا من به یه نفر شک دارم بزار تو امتحانا که دیدمش ازش میپرسم اطلاع میدم...

جهان جمعه 15 دی 1391 ساعت 12:56

من بازم شرمندم سارا سر کتاب

تقصیر کسی نبود پریسا جان:*
این چه حرفیه!
سارا حنانی

به جهان شنبه 16 دی 1391 ساعت 18:26

مرسی .آره بپرس.
زهرا

پریماه مرادپور یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 10:25

دوستان! بیایید خونسردی خودتون رو حفظ کنید!!!! زیر زمین که نیست.... پیدا میشه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد