کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برای مسئول آینده آرشیو

سلام 

خدمت شما که عارضم از این به بعد فیلم جدیدی خواستید اول به خانم جانی پور بگید چون مثل اینکه یه آرشیو فیلم توی خونه دارند و اگر نداشتن اون فیلمو با یکی از آقایان قدکساز یا قربانی یا موسوی یا فرامرزی تماس بگیرید. 

دو تا فولدر موقت هم مونده که هنوز مرتب نشده.باقی می مونه برای ماها عسگری.بعد از صحبتی که با ایشون داشتم میگم که ایشون آماده اند و ایشاللا که آماده تر هم میشند و اصلا من هستم که هر توضیحی خواستند بهشون بدم.یعنی میخام بگم از من در اوایل مسئولیتم خیلی آماده تر هست. (برای عده ای از دوستان سو تفاهم شده بود.من هستم اما در سمت ام ابقا نمیشم)

 با تشکر

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 08:39

هزاران درود برای این گزارش کار های معرکه تون
شاید بهتر باشه که خانم حنانی اگه صلاح می دونن، اصلا یه موضوع خاص برای آرشیو بذارن که هم گزارش فعالیت هاتون و هم فیلم هایی که اضافه میشن رو توش آب دیت کنید تا با یه کلیک همش یه جا دیده بشه...
به هر حال آرشیو فیلم کانون فیلم مسئله ایه که خیلی ها دوست دارن توش سرچ کنن و وبلاگ هم میتونه یه راه برای این کار بشه

شکور

خیلی خوب خواهد شد.بله.
مسئول فعلی آرشیو
_______________________________________
من فکر میکنم گزارش فعالیت های مسئول آرشیو هم مث بقیه مسئول سمت ها همون زیرمجموعه ی گزرش فعالیت ها باید باشه
اما در مورد آپدیت آشیو و فیلم هایی که دانلود میشن یه موضوع داشتیم که من همون چند وقت پیش حذفش کردم به اسم دانلودها که البته به این منظور ایجاد نشده بود اما خانم مردیها در رابطه با دانلودهاشون ییک پست توش گذاشته بودند ... خلاصه که اگه مطمئنید استفاده میشه من دوباره موضوع رو ایجاد کنم ...یعنی منظورم اینه که یه رویه ی ثابت برای پست گذاشتن در این زمینه باید وجود داشته باشه از طرف مسئول آرشیو
حنانی

جهان یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 15:25

یا بگو جانی!
یا بگو جهانی پور!

سلیمه رحیمی دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 18:46

دوستان من هم یه آرشیو فیلم دارم. البته یه کم قر و قاطیه.

به خانم رحیمی سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 11:09

شماره یا آدرستونو بذارید لدفن

سلیمه رحیمی پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 12:50

ای-میل بزنین تا شمارمو واستون بفرستم. البته من دو بار اومدم کانون، با در بسته مواجه شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد