کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ترم بعد برنامه ها داریم

خب 

ترم بعد رسما ترم آخر من هست اگه خدا قبول کنه و یکی دو تا برنامه تو ذهنم هست که دوست دارم دمه آخری انجام بدم و دیگه برم 

یکی از برنامه هایی که همیشه دوست داشتم و عملی شد جشنواره فیلمهای کن بود که واقعا پروژه خیلی خوب و شیک و درست و حسابی ای بود که آرزو به دل نموندیم

حالا برا ترم بعد یه جشنواره دیگه هم میخوام برگزار کنم که سه چهار روز فیلم پخش کنیم و کاملا سه چهار روز تاکید میکنم و به جوانبش فکر کردم و تمام مشکلات و . . .

یکی جشنواره فیلمهای سینمای مدرن که از کارگردانهای سینمای مدرن از جمله برگمان و فلینی و کوروساوا و برسون فیلم پخش بشه و ای کاش آنتونیونی و بونوئل و گدار و تروفو و خیلیهای دیگه هم میشد به این لیست اضافه بشن 

یکی هم جشنواره سینمای کمدی که فیلمهایی از چاپلین و باستر کیتون و ژاک تاتی و برادران مارکس پخش بشه 

خیلی دوست دارم یکی از این دوتا پروژه عملیاتی بشه برا ترم بعد 

اگه نظری در راستای این طرحها دارین بگید

نظرات 10 + ارسال نظر
سلیمه رحیمی دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 20:10

چقدر خوبه که کانون وبلاگ داره. واسه ماهایی که دانشجوی ارشدیم و کم میایم دانشگاه، خیلی خوبه. از اخبار باخبر می شیم.
ممنون.
امیدوارم برنامه های ترم بعد زودتر از این ترم شروع بشن.
تغییر زمان پخش فیلم خوبه، با نقد داستان (دانشکده ادبیات) تداخل داشت.

امیر حیدری دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 22:44

تو قسمت فیلم های کمدی هر کمکی خواستی هستم.

راد هستم دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 23:27

سینمای مدرن هم جالبه اما من با سینمای کمدی حسابی موافقم.
خصوصا که جنبه ی عامه پسندتری نسبت به اون داره.

امیر حیدری سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 01:27

با محمد موافقم. برای کارگردانهای که مدرن نامیدی بیشتر موافق دوره آتارم، مثلن هفته ی بونوئل، هفته ی برسون.
نشون دادن 3،4 تا فیلم از این سیل عظیم اندیشه برای بیننده ی عادی شاید جفاش بیشتر از عطاش باشه و حتی باعث کژ فهمی هم بشه.

به راد سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 10:48

محمد جان به نظرم فیلمهای عامه پسندتر رو داریم اکران میکنیم و باید جایی هم بذاریم برای اکرانهای خاص تر و تخصصی تر چون وظیفه ی ما فقط این نیست که فیلمهای عامه پسند پخش کنیم وظیفه ی ما فراتر از اینهاست
امیدم

به امیر حیدری سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 10:54

اما آقای حیدری کاملا باهات مخالفم
در ابتدا باید بگم که این کار اصلا جفا نیست و شما مطمئن باش موجب کژفهمی نخواهد شد و جلسات نقد و بررسی خواهیم داشت و اساسا بیننده های این جشنواره خاص هستند... خیلی مفصله توضیحاتم و الان فرصت ندارم کامل توضیح بدم و اینکه من عرض کردم ای کاش میشد فیلمهایی از بونوئل و آنتونیونی و خیلیهای دیگه پخش میکردیم این یعنی این کارگردانها فیلمهاشون قابلیت پخش تو محیط دانشگاه رو ندارن و چجوری چند روز فقط فیلمهای بونوئل یا برسون رو بذاریم؟؟
آقا من خیلی مخلصما ایشالا باهم حضوری صحبت کنیم و باهم آشنا بشیم

امیر حیدری سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 22:36

آقا ما هم مخلصیم، نظرها فقط برای بهتر شدن کارها بیان میشن.
پروژه تصویب شد، رو کمک من حساب کن.

امیر حیدری سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 22:37

راستی، اینطور نیس که اصلا نشه مثلا از بونوئل فیلم نشون داد. من ملک الموت رو مشهد اکران کردم.

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 07:00

سلام امید جون
بابا این کلاس مهاجر چی شد یه کلاس درست درمون داشتیمو
دوباره راهش بنداز تو رو خدا

زهرا شاه توری شنبه 2 دی 1391 ساعت 15:40

تا باشه از این برنامه ها باشه...
خداوند توفیقی عطا کنه ما هم هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد