کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معرفی دو شاهکار ۲۰۱۲

تونستم توی این دو روز دوتا فیلم شاهکار ببینم که خیلی منتظرشون بودم و از این انتظارم پشیمون نشدم  

اولی آخرین فیلم ژاک اودیار که واقعا فوق العاده بود و دوبار دیدم و قطعا بازهم خواهم دید و توضیحات بیشتر در مورد فیلم رو توی یه پست جداگانه خواهم گذاشت و در مورد کارگردانی و فیلمنامه ی بی نظیر و بازیهای درخشان از جمله ماریون کوتیار و موسیقی خوب فیلم خواهم نوشت البته سعیم رو میکنم که واقعا مفید بنویسم فقط یه معرفی فیلم نباشه 

دومی آخرین فیلم هانکه که اصلا نیازی به معرفی کارگردان نداره و بدون شک از استادان سینماست در حال حاضر از بین کارگردانهای مطرح اروپا....فیلم عشق که خود هانکه توی جشنواره کن امسال گفت فیلمی ساده و کوچک ساخته اما من واقعا فکر میکنم به شدت فیلم بزرگی هست و فکر من رو خیلی مشغول خودش کرد در مورد این فیلم هم در پستی جداگانه توضیحات خواهم داد 

خلاصه این روزا حتما این فیلمهارو ببینید 

و البته فیلم آخر کیم کی دوک هم اومده که بچه ها اگه دانلود کنن  میتونیم ببینیم 

نظرات 1 + ارسال نظر
راد هستم دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 23:21

اسم فیلم کیم کی دوک رو بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد