کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تئوری ها و نظریه ها فیلم از ۱۹۶۰ به بعد (مدرن)

سلام 

خب بعد از تموم شدن دوره فوق العاده و خیلی خوب تئوری فیلم دوره کلاسیک که تمام بچه ها بسیار از کلاس راضی بودن میخوام ادامه این دوره رو برگزار کنم توسط استاد مازیار اسلامی در هشت جلسه و بعد از امتحانات شروع کنیم 

حالا باید برم دنبال کارای کلاس و امیدوارم که امورفرهنگی هم مثل دوره قبل باهامون همکاری کنن 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر حیدری دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 19:45

دروود بر تو. یه جوری برنامه بچین که کنفرانس های بین دو ترم هم تموم بشن اگه برات مقدوره.

دلنــاز طلاکوب دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 21:08

خیلی هم خوب! :)
از کلاس دوره ی قبل (کلاسیک) جزوه ای ، صدایی چیزی دارین؟! من متاسفانه نتونسته بودم(!) شرکت کنم :(

راد هستم دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 23:19

شیره

امید صفایی سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 22:05

هم جزوه داریم هم صدا اگر خواستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد