کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در راستای مسئولیت آرشیو

سلام 

میخاستم هفته ای که میاد بعد از نشستن سر آرشیو و کار کردن و توضیحاتی که به معاونم میدم آرشیو رو بسپرم بهش.مثل اینکه یکشنبه ظهر روزیه که خیلیا کار دارن با کامپیوتر.اگر امکانش هست اجازه بدید این یکشنبه رو من کار کنم با ماها عسگری.چون بعد وارد فرجه ها و تعطیلی میشیم و من واقعا نمی تونم اونموقع به هیچچی دیگه فکر کنم. 

در راستای گزارش فعالیت 

با تشکر از محمد فرامرزی راد و محسن قدکساز و علیرضا موسوی به خاطر دانلود ها(توی فولدر موقت رو دسکتاپن فیلما) 

 

 

مرتب کردن چند تا فولدر مونده.امیدوارم یکشنبه بتونم مرتبشون کنم با معاونم.  

راستی درباره پیشنهاد آقای موسوی..من دیدم از کارگردانای خوب فیلم خیلی هست توی آرشیو اما مرتب نشده بودند فقط.بعد خیلی بیشتر دیدم که فیلم های جدید برای بچه ها مهم تر بوده. 

صرفا دارم نظرتونو می پرسم.فیلم جدید (با ریت قابل قبول در آی ام دی بی)در اولویته یا فیلم از کار گردان معروف و خوب؟

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر(قربانی) جمعه 24 آذر 1391 ساعت 06:30

فکر کنم ارشیو فیلم های قدیمی (که هم فیلمهای شاخص زیاد هست وهم کارگردان های شاخص ) رو کامل کنیم مسیر بهتری طی می کنیم
راستی خانم شاه توری من ارشیو کامل و باکیفیت(هم از نظر کیفیت و هم اینکه به جز یکی تمام فیلما به صورت دو زبانه هست) تمام فیلم های کیریستوفر نولان رو اماده کردم یکشنبه چه ساعتی تو کانون هستید
بهتون تحویل بدم .

به آقای قربانی جمعه 24 آذر 1391 ساعت 14:42

یکشنبه ظهر مثلا حدود یک.با تشکر

امیر حیدری جمعه 24 آذر 1391 ساعت 23:29

سلام
به نظر من نباید فیلم قدیمی معروفی باشه که تو کانون نباشه.
دسترسی به فیلم های جدید زیاد سخت نیست.


شرمنده خانم شاه توری
هفته پیش بیمارستان بودم و دانشگاه نیومدم قرار بود این هفته بیام که بازم کارم به بیمارستان کشیده شد فکر نکنم این هفته ام بتونم بیام
انشاالله یکشنبه هفته دیگه فیلما رو میارم
بازم شرمنده

به آقای اهل خیر شنبه 25 آذر 1391 ساعت 18:40

عیب نداره.

راد هستم شنبه 25 آذر 1391 ساعت 23:34

آره منم با نظر امیر موافقم.فک میکنم فیلمای قدیمی و خوب کمیاب تر هستن تا فیلمای جدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد