کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لیست افراد دارای حق رای

 کلا برید به ادامه مطلب!

این لیست حق رای داران فرداست.بماند که چه قدر من واسه نوشتن این اسامی گیج شدم چون در شرایطی بودم که نمی تونستم با مسئولین مربوطه صحبت کنم همه چی قاطی شده بود(از من اصرار و از آقای فرامرزی انکار شایدم برعکس!!)خلاصه این شد که می بینید 

  اول بگم چرا سردرگم شده بودم: 

تو پست پروژه ی بزرگ - حواستان هست؟ سوالی رو آقای شکوری مطرح کردند که من تا قبل از اینکه آقای فرامرزی پاسخ نهایی رو به پرسش آقای شکوری بدن بلاتکلیف بودم چون نمی دونستم لیست فردا رو باید بر اساس فعالین خوب بد زشت بدم یا همون معیارای قبلی. خلاصه معیار حق رای این هفته برگشت به همون حالت متداول و اصلی یعنی " فعالین هفته + حضور در دو جلسه متوالی پیشین"  

واسه آگاهی از کم و کیف پرسش و پاسخ صورت گرفته یه سر به نظرات همون پست بزنید 

 

با تشکر از آقای فرامرزی که به تشویق ایشون بالاخره مجاب شدم پست این ماجرا رو بزنم!گرچه الان به قدری خسته م که ممکنه موضوعی رو فراموش کرده باشم مطرح کنم. 

لازم شد اصلاحیه می زنم.  

مشکلی بود یادآور شوید لطفا...

 

لیست فعالین اکران خوب بد زشت: 

زرگر 

فرامرزی 

توپ شکن 

فینی زاده 

مرادپور 

چراغعلی 

علیپور 

یوسف دوست 

عطارپور 

شکوری 

قدکساز 

پشت مشهدی 

سلیمیان 

تدریس حسنی 

+ دو مسئول حق رای 

 

از اینجا به بعد فقط اسامی کسانی که تو لیست بالا نیومده ذکر شده

 

فعالین دو پروژه آخرین روزهای زمستان و شوالیه تاریکی: 

ترابی 

جهانی پور 

لیلا(احتمالا لیلا صادق پور)  

 

اصلاحیه پنجشنبه ۲۳ آذر : لیلا نصرالهی( نه صادق پور)

 

 

حضور در دو جلسه متوالی: 

ارشادی 

توفیقی 

 

مسئولین سمت ها و سایر فعالین هفته: 

حنانی 

شاتوری 

باقری 

عسگری

نظرات 4 + ارسال نظر
پیروزبخت سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 21:33

من کجام؟!
اکران!بودما!!!

این اسامی افراد دارای حق رای برای نهاد تصمیم گیری پیش از روز اکران یعنی سه شنبه ۲۱ آذره
اگه شما در فعالیت های پیش از اکران خوب بد زشت حضور داشتید به مدیر اجرایی پروژه اطلاع بدید که اسمتون رو بعنوان فعال(باز تاکید می کنم قبل اکران) اعلام کنن


نویسنده پست

راد هستم پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 00:12

خواهش میکنم
خسته هم نباشید

جهان پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 17:49

نخیر!
لیلا نصرالهی همکلاسی من!
در ضمن برای
اخرین روزهای زمستان خانوم علی پور هم فعال بودن آقای شکوری..

بلی بلی اصلاح خواهد شد مرسی که یادآور شدی
پریسا علت اینکه خانم علیپور اسمشون تو قسمت آخرین روزهای زمستان نیست اینه که قبلا اسمشون تو قسمت دیگه ای آورده شده که نشون دهنده اینه که حق رای دارن نیازی نیست دوباره تکرار شه
این لیست نهاد تصمیم گیریه نه لیست فعالین هر پروژه


نویسنده پست

جهان یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 21:28

یاسمین عزیز
به نظر من حتی اگه لازم هم نباشه چون فعالیتی در اون پروژه از طرف شخص صورت گرفته اسمش نوشته بشه بهتره.(حداقل نشون دهنده اندازه فعال بودن بچه هاست)
و اینکه:
با توجه به این که این جمله توی پستت نوشته شده:

"(فعالین) دو پروژه آخرین روزهای زمستان و شوالیه تاریکی"

به نظرم بازم بهتره اسم علی پور هم به اون قسمت پستت اضافه کنی

ولی باز هم هدف حق رای هست که به قول تو در هر صورت احراز شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد