کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

...

دوستان سلام


فکر می کنم دو،سه هفته ای میشه که کانون نیومدم،بنابر پیش نهاد آقای شکوری این جا اعلام  می کنم که دیگه قرار نیست باشم.مسئولیت اساس نامه رو هم می سپرم به آقای توپ شکن.خداحافظی...


روزای پر از موفقیت و شکوفایی!!برای کانونیا آرزو می کنم.

نظرات 8 + ارسال نظر
راد شنبه 18 آذر 1391 ساعت 19:32

اصن حس خوبی ندارم ازینکه دیگه نمی خواین بیاین.
کاشکی زیر این پست هم 40 تا نظر گذاشته بشه و شما این 40تارو به نظر خودتون ترجیح بدید...
و نرید.

سارا حنانی یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 00:21


خب من نمیدونم دقیقا چه حرف هایی رد و بدل شده، فقط میدونم تو این اوضاع کسادی کانون، بهتره کاری کنیم که همین نیروهای قدیمی رو هم از دست ندیم...
و نیروهای جدید رو هم از مسئولیت پذیری بترسونیم
به ویژه که مثلا خانم محبوبی تو نمایشگاه کتاب آینده می تونستن کمک بزرگی باشن
حتی اگه این قدر حضورشون کم رنگ باشه دلیلی بر رفتن نیست
کافیه سر بگردونیم و ببینیم چن تا عضو هستن که به کانون سر نمیزنن ولی خداحافظی هم نمی کنن
اگر هم صرفا بحث مسئولیت ایشون مطرحه که باز هم به نظر من جای حرف داره

راد به خانم حنانی یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 01:07

تا جایی که من مطلعم خانم محبوبی خیلی وقته که میخوان نیان و آقای شکوری به ایشون پیشنهاد دادن "فقط این نیومدن رو" اطلاع بدن.
شکوری هیچوقت به کسی نمیگه دیگه نیا...
یه سوء تفاهم نوشتاری پیش اومده.

شاه توری یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 09:28

منم دلم میخاد بسپرم به ماها آرشیو رو.بحث خستگی و این ها هم نیست اصلا.ولی نه که قرار باشه نیام

به خانم حنانی یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 09:28

متنی که خانم محبوبی نوشتن، سوءتفاهم برانگیزه
خانم محبوبی دو هفته اس که استعفا دادن
و من هرچی گفتم که اگه راهی هست که نرن ایشون گفتن که نیست
این استعفاشون رو به من و فرامرزی و توپ شکن اطلاع دادن
ازونجایی که کس دیگه ای این رو نمیدونست و اساسا توپ شکن بود که الان مسئول اساسنامه بود، من از ایشون خواهش کردم که صرفا استعفاشون رو به اطلاع جمع برسونن تا ملت بدونن که ازین به بعد برای مسائل اساسنامه ای باید به توپ شکن مراجعه کنن..
و باز هم ازشون خواهش کردم که پیش ما بمونن
موضوع ربطی به من نداشته
ردیف است خانم؟
شکورم

بله. اشتباه متوجه شده بودم . عذر بنده رو بپذیرید
حنانی

شاه توری یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 09:31

خداحافظی سمیه

علیرضا م یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 20:10

چرا؟؟!

مژده بشیری دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 21:43

من دقیق متوجه نشدم، یعنی علاوه بر اینکه از سمتت استعفا میدی کانون هم طلاق میدی؟؟؟؟!! :'(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد